پاکسازی پوست صورت
پاکسازی پوست صورت در یک هفته
بهمن ۲۶, ۱۳۹۷
تثبیت آرایش
ثابت کردن آرایش روی پوست
بهمن ۲۶, ۱۳۹۷

فواید روغن کرچک برای مو

روغن کرچک برای مو

فواید روغن کرچک برای مو

فواید روغن کرچک برای مو

   روغن کرچک یکی از روغن های طبیعی و گیاهی است که دارای خواص بسیار زیادی برای موها است. برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می توان از روغن کرچک استفاده کرد. روغن کرچک می تواند به راحتی موهای نازک شما را تقویت کند. نازک شدن و ریزش مو یکی از شایع‌ ترین مشکلات مو بین مردان و زنان است. حدود 85 درصد از مردان تا سن 50 سالگی با نازک شدن چشمگیر موهای خود مواجه می شوند و از طرف دیگر، 40 درصد زنان هنگامی که به 40 سالگی می رسند ریزش موی آشکار را تجربه خواهند کرد، که این شرایط برای آنها می تواند به طور قابل توجهی میزان استرس عاطفی را افزایش دهد.
   اگرچه مردان ممکن است از نازک شدن و ریزش موهای خود خوشحال نباشند، اما این شرایط برای تقریبا یک چهارم از زنان همانند از دست دادن یک اندام بدن محسوب می شود. روغن کرچک، روغنی گیاهی است که از دانه های گیاه کرچک که به نام Ricinus communis معروف است، به دست می آید. ویژگی های ضد التهابی و ضد باکتری از خصوصیات روغن کرچک می باشد. در صورت استفاده برای مو، هنگامی که پوست سر خود را با روغن کرچک ماساژ می دهید، این روغن به اعماق منافذ پوست راه یافته و جریان خون را به سمت فولیکول ها تقویت می کند. بر همین اساس، تارهای مو می توانند به واقع سریع‌ تر رشد کنند.
   روغن کرچک منبع خوبی برای اسیدهای چرب امگا-6 نیز محسوب می شود که به نرمی و مرطوب شدن موها کمک می کند و از این رو، امکان شکستگی و موخوره کاهش می یابد. فواید روغن کرچک تنها به پوست سر محدود نمی شود. بسیاری از بانوان با افزایش سن نازک شدن هرچه بیشتر ابروهای خود را تجربه می کنند. با استفاده از روغن کرچک می توانید رشد مو در این بخش ها را همانند پوست سر تحریک کرده و ابروهایی پرتر و ضخیم‌ تر داشته باشید که چهره ای جوان‌ تر به شما میب خشند.
   برای استفاده از این روغن باید آن را کمی گرم کنید البته نباید روغن داغ شود و آن را روی پوست سر خود به آرامی و با حرکات دایره ای به مدت یک تا دو دقیقه ماساژ دهید. بهتر است این کار را شب، قبل از خواب انجام دهید و یک حوله دور سر خود بپیچید تا روغن به بالش نفوذ نکند. پاک کردن روغن کرچک کمی سخت است، اما اگر آن را شب هنگام استفاده کنید، بیشتر روغن جذب پوست سر می شود.
   برای ابروها، می توان از یک تکه پنبه استفاده کرد و آن را به روغن آغشته کرده و سپس روی ابروهای خود مالش دهید. بهتر است این کار را نیز شب هنگام قبل از خواب انجام دهید. صبح روز بعد هنگام دوش گرفتن ابتدا از یک نرم کننده برای پاکسازی روغن استفاده کنید و سپس سر خود را با شامپو بشویید. قبل از استفاده از روغن کرچک، روی قسمت کوچکی از پوست خود آن را آزمایش کنید تا از عدم حساسیت به این روغن اطمینان پیدا کنید. برخی افراد ممکن است پس از تماس روغن کرچک با پوست دچار راش پوستی شوند، اما اگر واکنشی مشاهده نکردید استفاده از روغن کرچک مشکلی برای شما ایجاد نمی کند.

فواید روغن کرچک برای موReviewed by آرایشگاه on Feb 15Rating: 3.0فواید روغن کرچک برای موروغن کرچک یکی از انواع روغن های گیاهی است که برای تقویت و تقویت ریشه موها و ابروها بسیار مناسب است و موهای نازک را تقویت خواهد کرد. در این مقاله فواید روغن کرچک برای مو را بررسی می کنیم.

روغن کرچک یکی از انواع روغن های گیاهی است که برای تقویت و تقویت ریشه موها و ابروها بسیار مناسب است و موهای نازک را تقویت خواهد کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *