آرایش پوست
۱۰ قانون زدن فونداسیون
بهمن ۲۵, ۱۳۹۷
روغن کرچک برای مو
فواید روغن کرچک برای مو
بهمن ۲۶, ۱۳۹۷

پاکسازی پوست صورت در یک هفته

پاکسازی پوست صورت

پاکسازی پوست صورت در یک هفته

پاکسازی پوست صورت در یک هفته

   بسیاری از خانم ها تمایل دارند همیشه پوستی زیبا و درخشنده داشته باشند تا به طور طبیعی، زیباتر و جذاب تر بنظر برسند. یکی از روش ها برای به دست آوردن این زیبایی، پاکسازی پوست است که کمک می کند تیرگی و مات شدگی و گرفتگی پوست، خشکی و سلول های مرده سطحی، اسکار و آکنه و...، کاهش پیدا کنند و پوستی تازه، شاداب و با چین و چروک و لک کمتر داشته باشید. د این مطلب قصد داریم نحوه پاکسازی پوست در یک هفته را به شما آموزش دهیم تا قبل از عید نوروز پوستی شاداب و زیبا داشته باشید. برای این پاکسازی به مواد زیر نیاز دارید:
- کلینزر یا شوینده مناسب با جنس پوست 
- لایه بردار شیمیایی ملایم
- تونر پوست بدون الکل متناسب با پوست
مرحله اول: کلینزر بزنید!
   پوست صورت را با کلینزر کاملا بشویید. حدودا باید یک دقیقه طول بکشد و این کار را در تمام پوست صورت با حرکت دایره ای و ماساژ گونه انجام دهید. بعد از یک دقیقه، صورت خود را با آب گرم بشویید. اگر کلینزر ندارید، می توانید از یه صابون آنتی باکتریال استفاده کنید.
مرحله دوم: لایه بردار
   همیشه لایه برداری را بعد از شستن صورت انجام دهید تا تاثیر بیشتری داشته باشد. لایه بردار شیمیایی برای دوره های کوتاه مناسب تر است و تاثیر قوی تری در از بین بردن سلول های سطحی پوست و تازه و شاداب کردن آن دارد. کمی از لایه بردار را به سطح پوست خود بزنید و با حالت دایره ای، آن را روی پوست بمالید تا جذب شود.
نکته:
   در طول مدت استفاده از لایه بردار شیمیایی، حتما ضدآفتاب بزنید. اگر نیاز به شستن لایه بردار از روی پوست است، صورت خود را بعد از مدت معین (با توجه به دستور روی لایه بردار) بشویید.
مرحله سوم: تونر بزنید
   تونر موجب می شود منافذ پوست بسته شوند و چربی یا خشکی پوست و همچنین میزان PH پوست، کنترل شود و باید بعد از شستن و لایه برداری از پوست، تونر بزنید. این کار را با یک گوش پاکن یا یک تکه پنبه انجام دهید.
نکته:
در طول این یک هفته پاکسازی، روزی دو مرتبه صورت را با کلینزر بشویید: یک بار صبح ها و یک بار هم شب ها قبل از خواب.
لایه برداری از پوست را فقط دو بار در یک هفته تکرار کنید و برای روزهای بعدی، از لایه بردار فیزیکی یا اسکراب استفاده کنید تا پوست تحریک نشود.
در طول روز، پوست را کاملا هیدراته کنید و اجازه ندهید خشک شود  و حتما کرم مرطوب کننده را چند بار در روز تجدید کنید.
اگر پوست حساسی دارید یا به هر دلیلی نباید از لایه بردار شیمیایی استفاده کنید، از اسکرابی که در ادامه دستور آن را آموزش می دهیم، برای لایه برداری از پوست خود کمک بگیرید:
اسکراب خانگی با شکر
   این اسکراب خیلی ساده است و فقط از آب و شکر تهیه شده و با کمک دانه های شکر، پوست را ماساژ داده و لایه برداری می کند. فقط کافی است مقداری آب و شکر را مخلوط کنید تا حالت خمیری پیدا کند و دانه های شکر معلوم باشند و آن را با انگشت به پوست بزنید و ماساژ دهید (2 دقیقه) و بعد صورت خود را بشویید.
تونر طبیعی با لیمو
این تونر هم خیلی ساده است و هر کسی می تواند از آن استفاده کند (البته اگر پوست شما حساس نباشد). 10 قطره آب لیمو را کف دست خود بچکانید و بعد روی پوست تمیز ماساژ دهید و بعد از چند ثانیه که خشک شد، صورت خود را بشویید. این تونر تمام آلودگی های به جا مانده را پاک می کند و موجب درخشندگی پوست می شود. می توانید از سرکه سیب به عنوان جایگزین استفاده کنید.
نکته:
قبل از استفاده از آب لیمو یا سرکه، آن را روی پوست ساعد یا بازو تست کنید که مطمئن شوید حساسیتی به آن ندارید.

پاکسازی پوست صورت در یک هفتهReviewed by آرایشگاه on Feb 15Rating: 2.5پاکسازی پوست صورت در یک هفتهبرای پاکسازی پوست صورت خود تا قبل از عید می توانید از یک دستور العمل مشخص استفاده کنید تا صورتی زیبا و پوستی صاف و تمیز داشته باشید. در این مقاله پاکسازی پوست صورت در یک هفته را به شما آموزش می دهیم.

برای پاکسازی پوست صورت خود تا قبل از عید می توانید از یک دستور العمل مشخص استفاده کنید تا صورتی زیبا و پوستی صاف و تمیز داشته باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *