خدمات آرایشگاه مردانه
ماسک پوست و موی آقایان
آذر ۲۴, ۱۳۹۶
آموزش آرایش چشم آبی با پوست سفید
آرایش چشم آبی با پوست سفید
آذر ۲۴, ۱۳۹۶

قیمت لیزر موهای زائد

هزینه لیزر مو

قیمت لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد

   بسیاری از بیماران از پایین بودن هزینه‌های لیزر موهای زائد شگفت زده می شوند. البته لیزر موهای زائد با توجه به وسعت منطقه تحت درمان (صورت، بیکینی، پاها) و عوامل دیگر، متفاوت است.
عوامل مؤثر بر هزینه‌های معمول برای لیزر موهای زائد
   وسعت منطقه درمان و نوع سیستم لیزر موهای زائد ، بر روی هزینه‌ لیزر موهای زائد تأثیر می‌گذارد. لیزر مناطق درمان کوچک‌ تر، مانند لیزر مو بیکینی و صورت، قیمت کمتری داشته، در حالی که لیزر مناطق بزرگ‌تر، مانند پاها و کمر، هزینه بیشتری دارد. زمانی که لیزر موهای زائد را انجام می دهید، باید به این نکته توجه داشته باشید که طول درمان متفاوت است و بسیاری از بیماران نیاز به چهار تا شش جلسه برای کاهش دائمی موهای زائد در صورت، پاها، کمر، بازوها، بیکینی و مناطق دیگر بدن خود دارند. هزینه لیزر موهای زائد اگر به صورت یک بار به صورت پکیج (در جلسات متعدد) انتخاب شود، اغلب شامل تخفیف خواهد شد. در واقع اعمال تخفیف راهی مؤثر برای به حداکثر رساندن کیفیت نتایج و در عین حال، به حداقل رساندن هزینه است. اگرچه هزینه تکرار درمان می‌تواند افزایش یابد، اما غالباً گزینه‌ هایی برای تأمین مالی رفع موهای زائد با لیزر نیز وجود دارد. بسیاری از شیوه های از بین بردن موهای زائد با لیزر نیاز به جلسات متعدد درمان‌ برای ارائه بهترین نتایج ممکن خواهد داشت. هر چند، لیزر موهای زائد در دراز مدت، ارزان‌ تر از سایر روش‌ ها می باشد، اما پرداخت هزینه آن بدون کمک هنوز هم می‌تواند برای بسیاری از بیماران مشکل باشد.
   علاوه بر این که بسیاری از مراکز لیزر موهای زائد، تخفیف قیمت با پکیج جلسات درمان را به بیمارن خود ارائه می‌کنند، بسیاری از گزینه‌های تأمین مالی نیز وجود دارد که بیماران می‌توانند برای کاهش هزینه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی از آنها استفاده کنند. بسیاری از متخصصین پوست و مراکز جراحی زیبایی، پرداخت اقساطی را به بیماران خود پیشنهاد می‌دهند. در موارد دیگر، تامین اعتبار از شرکت‌های تأمین مالی وابسته به متخصصین نیز می‌تواند راهی برای مقرون به صرفه ‌بودن لیزر موهای زائد باشد.

قیمت لیزر موهای زائدReviewed by سه رخ on Dec 15Rating: 3.0قیمت لیزر موهای زائدقیمت انجام لیزر برای از بین بردن موهای زائد با توجه به ناحیه مورد نظر و روش انتخاب شده متفاوت است. در این مقاله قیمت لیزر موهای زائد را مورد بررسی قرار می دهیم.

قیمت انجام لیزر برای از بین بردن موهای زائد  با توجه به ناحیه مورد نظر و روش انتخاب شده متفاوت است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *