براشینگ مو
براشینگ موی آقایان
آذر ۲۴, ۱۳۹۶
هزینه لیزر مو
قیمت لیزر موهای زائد
آذر ۲۴, ۱۳۹۶

ماسک پوست و موی آقایان

خدمات آرایشگاه مردانه

ماسک پوست و موی آقایان

ماسک پوست و موی آقایان

   بیشتر آقایان در آرایشگاه های مردانه از ماسک صورت برای از بین بردن جای جوش های قدیمی و همچنین پاکسازی پوست و از بین بردن جوش های سرسیاه استفاده می کنند. هزینه استفاده از این نوع ماسک ها چیزی حدود 50 هزار تومان بوده که بسته به نوع پوست و میزان مشکلات پوست متغیر است. البته اگر فردی بخواهد جای جوش ها کامل از بین برود باید چندین جلسه در  آرایشگاه از این ماسک ها استفاده کند. بسیاری از آرایشگران حرفه ای در ارایشگاه مردانه از ماسک های گیاهی برای درمان پوست استفاده می کنند. برای پکیج دوماد نیز انواع ماسک های روشن کننده و لایه بردار برای پاکسازی و لایه برداری پوست مورد استفاده قرار می گیرد. 
   البته در منوی ماسک‌ های آرایشگاه مردانه به جز ماسک جوش، نام ماسک‌های میوه ای، کرم خاویار، نعنایی و آلوورا نیز به چشم می‌خورد که آرایشگران میگویند کاربرد این ماسک ها برای شاداب سازی پوست است. به جز ماسک صورت، آقایان برای تقویت موهای خود نیز از انواع ماسک های تقویتی مو استفاده می کنند. این ماسک موها برای افرادی که موهایشان شوره دارد و یا پوست سرشان دچار آسیب شده است بسیار مؤثر است. بسیاری از این ماسک ها خاصیت تقویت کنندگی داشته و موجب تقویت پوست سر و پیازچه مو می شوند. انواع خدمات ویتامینه مو و کراتینه مو نیز در آرایشگاه مردانه برای آقایان انجام می شود.

ماسک پوست و موی آقایانReviewed by سه رخ on Dec 15Rating: 3.0ماسک پوست و موی آقایاندر آرایشگاه های مردانه از انواع ماسک های تقویتی پوست و مو برای ترمیم و پپاکسازی پوست و تقویت مو استفاده می شود. در این مقاله شما را با این ماسک ها آشنا می کنیم.

در آرایشگاه های مردانه از  انواع ماسک های تقویتی پوست و مو برای ترمیم و پپاکسازی پوست و تقویت مو استفاده می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *