اصلاح با تیغ کارتریج
اصلاح صورت آقایان با تیغ‌ کارتریج
آذر ۲۲, ۱۳۹۶
ماسک خاک رس
ماسک صورت خاک رس و گلاب
آذر ۲۲, ۱۳۹۶

لیزر موی زائد چیست؟

لیزر موی زائد

لیزر موی زائد چیست؟

لیزر موی زائد چیست؟

   لیزر، یک سری پرتو نور اس که با یک طول موج مشخص در یک راستا حرکت می کنند و از طریق انرژی گرمایی که ایجاد می کنند موجب از بین بردن موهای زائد و لیزر موهای زاید ناحیه تناسلی می شوند. لیزر هیپگونه  آسیب و سوختگی در سطح پوست ناحیه تناسلی ایجاد نمی کند و فقط بر روی ساختار موها برای حذف آن ها اثر می‌گذارد. طول موج لیزر با توجه به تیپ پوست که شامل رنگ پوست و رنگدانه مو است، در دستگاه لیزر تعریف شده است. امروزه استفاده از لیزر الکس برای کلیه تیپ های پوستی و رنگ دانه های مو (مشکی، قهوه ای، بلوند، قرمز، قهوه ای روشن و ...) نتایج فوق العاده و مطلوبی را ایجاد کرده است. در مراکز درمانی و کلینیک های زیبایی به دلیل تفاوت افراد و تفاوت الگوی رشد موها، انواع روش های لیزر موهای زائد استفاده می گردد که برای هر فرد متفاوت است.
   دستگاه های لیزر انواع مختلفی دارند که با مروز زمان و پیشرفت علم این دستگاه ها پیشرفته تر شده و کمترین عوارض جانبی را بر روی پوست ایجاد می کنندو هر چند تا کنون عوارض این دستگاه ها بر اندام های داخلی بدن مشخص نشده است و نتیجه ای بدست نیامده است. لیزر انقلابی در خدمات اپیلاسیون و از بین بردن موهای زائد بود که در چند جلسه کل موهای زائد را برای همیشه از بین خواهد  برد. 

لیزر موی زائد چیست؟Reviewed by سه رخ on Dec 13Rating: 3.0لیزر موی زائد چیست؟لیزر در واقع موج های نوری با طول موج مشخص هستند که در یک راستا و با تمرکز بر ریشه موی زائد موجب از بین رفتن آن می شوند. در این مقاله شما را با لیزر موی زائد آشنا می کنیم.

لیزر در واقع موج های نوری با طول موج مشخص هستند که در یک راستا و با تمرکز بر ریشه موی زائد موجب از بین رفتن آن می شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *