لیزر موی زائد
لیزر موی زائد چیست؟
آذر ۲۲, ۱۳۹۶
چگونه چاق تر به نظر آییم
اندام لاغرتان را پرتر کنید
آذر ۲۲, ۱۳۹۶

ماسک صورت خاک رس و گلاب

ماسک خاک رس

ماسک صورت خاک رس و گلاب

ماسک صورت خاک رس و گلاب

   خاک رس یکی از طبیعی ترین مواد مورد استفاده در صنعت آرایشی است. این خاک برای پوست بسیار مفید بوده و برای درمان آکنه و جای جوش و حتی جوانسازی و لایه برداری پوست صورت از آن استفاده می شود. گلاب خاصیت آرام بخشی داشته و استرس های سطح پوست را از بین می برد. گلاب جریان خون را منظم کرده و گردش خون در سطح پوست را انجام می دهد. می توان با استفاده از گلاب و خاک رس آرایشی یک ماسک عالی برای تقویت پوست تهیه کرد. 
   ابتدا مقداری خاک رس را به خوبی الک کرده سپس با گلاب مخلوط کنید. خمیر بوجود آمده از این مخلوط را بر روی پوست صورت زده و اجازه دهید به مدت ۲ ساعت بر روی پوست باقی بماند. بعد از این که آب خمیر تبخیر شد و ماسک بر روی پوست خشک شد می توانید صورت خود را بشویید. این ماسک چربی صورت را جذب کرده و  پوست صورت را روشن و درخشان می کند. این ماسک مانع از شل شدگی و افتادگی پوست خواهد شد. البته می توان به جای گلاب در طرز تهیه این ماسک از آب نارنج و یا آب گل مریم استفاده کرد. 

ماسک صورت خاک رس و گلابReviewed by سه رخ on Dec 13Rating: 3.0ماسک صورت خاک رس و گلابماسک صورت خاک رس و گلاب یکی از بهترین ماسک ها برای رفع چربی پوست و تسریع جریان خون در پوست است. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

ماسک صورت خاک رس و گلاب یکی از بهترین ماسک ها برای رفع چربی پوست و تسریع جریان خون در پوست است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *