طراحی بدن با حنا
آموزش درست کردن حنا برای طراحی بدن
آذر ۴, ۱۳۹۶
ویتامینه مو با روغن کرچک
ویتامینه مو با روغن کرچک
آذر ۴, ۱۳۹۶

لیفتینگ با هایفوتراپی

هایفوتراپی

لیفتینگ با هایفوتراپی

لیفتینگ با هایفوتراپی

لیفتینگ با هایفوتراپی یکی از شیوه های جوانسازی پوست است، هایفوتراپی HIFU عبارتست از انتقال امواج اولترا سوند با شدت بالا و فرکانس پایین، بطور متمرکز در لایه های عمقی پوست ( High Intensity Focused Ultrasound ) به منظور لیفتینگ و جوانسازی پوست و رفع چین و چروک های صورت. در گذشته امواج صوت با فرکانس بالا بعنوان یک روش تشخیصی مطمئن و کم عارضه بصورت سونوگرافی مورد استفاده قرار گرفته است. اما تفاوت امواج هایفو با امواج سونوگرافی در این است که هایفوتراپی یک روش درمانی بوده و شدت امواج آن بیشتر است ولی فرکانس پایین تری دارد و بعلاوه این امواج همگرا هستند و در یک نقطه کانونی در زیر پوست متمرکز شده و ایجاد گرما می نمایند در حالیکه امواج سونوگرافی واگرا بوده و انرژی پایین تر و فرکانس بالاتری دارند. 
   این روش لیفتینگ در مطب های مخصوص و یا کلینیک های زیبایی زیر نظر پزشک متخصص انجام می گیرد. افراد قبل از انجام این روش باید حتما با پزشک مشورت کرده و در صورت وجود بیماری های پوستی نباید از این شیوه استفاده کنید .

لیفتینگ با هایفوتراپیReviewed by سه رخ on Nov 25Rating: 3.0لیفتینگ با هایفوتراپیلیفتینگ با هایفوتراپی یکی از شیوه های لیفت و جوانسازی پوست صورت است که با تمرکز امواج بر روی پوست و گرم کردن مرکز کانونی موجب جوانسازی پوست خواهند شد. در این مقاله این شیوه از لیفتینگ را به شما معرفی می کنیم.

لیفتینگ با هایفوتراپی یکی از شیوه های لیفت و جوانسازی پوست صورت است که با تمرکز امواج بر روی پوست و گرم کردن مرکز کانونی موجب جوانسازی پوست خواهند شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *