هایفوتراپی
لیفتینگ با هایفوتراپی
آذر ۴, ۱۳۹۶
لیفت به روش لیزر
لیزر فراکشنال
آذر ۴, ۱۳۹۶

ویتامینه مو با روغن کرچک

ویتامینه مو با روغن کرچک

ویتامینه مو با روغن کرچک

ویتامینه مو با روغن کرچک

   یکی از ساده ترین و بهترین راه برای داشتن موهای ضخیم و پر پشت ماساژ دادن پوست سر با روغن کرچک است. روغن کرچک به دلیل ویسکوزیته بالا، به طور کامل از ساقه موها محافظت کرده و موجب کاهش ریزش مو خواهد شد. وجود مقادیر زیادی ویتامین E و اسیدهای چرب در این روغن موجب افزایش رشد موها می گردد. برای درمان ریزش موها کافی است به مقدار مساوی از روغن کرچک را با روغن نارگیل مخلوط کرده و ترکیب به دست آمده را به صورت دورانی به پوست سر بزنید. روغن کرچک به تنهایی نیز در درمان نازکی و ریزش موها موثر بوده اما ساقه‌ مو را بیش از اندازه ضخیم می کند. پس از ماساژ کف سر، موها را شانه زده تا روغن به همه جای موها برسد و هیچ گره‌ ای داخل موها باقی نماند.
   سپس یک حوله کوچک را با آب گرم مرطوب کنید و موها را با آن پوشش دهید. باید به مدت زمان حدود یک ساعت صبر کرده  و بعد به مثل همیشه موهای خود را با شامپو بشویید. یک بار انجام این روش در هفته موجب ضخیم شدن تارهای مو و براق شدن و حفظ شادابی موها می شود. 

ویتامینه مو با روغن کرچکReviewed by سه رخ on Nov 25Rating: 3.0ویتامینه مو با روغن کرچکروغن کرچ یکی از بهترین و طبیعی ترین روغن های درمانی برای پر پشت شدن و افزایش ضخامت تارهای مو است . در این مقاله شما را با این روغن گیاهی آشنا می کنیم.

روغن کرچ یکی از بهترین و طبیعی ترین روغن های درمانی برای پر پشت شدن و افزایش ضخامت تارهای مو است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *