مژه مصنوعی
مژه مصنوعی سه بعدی
خرداد ۱۲, ۱۳۹۸
مراقبت از هاشور ابرو
مراقبت های قبل از تاتو ابرو
خرداد ۱۳, ۱۳۹۸

لیفتینگ پوست با استفاده از ماسک صورت

جوانسازی پوست با ماسک

لیفتینگ پوست با استفاده از ماسک صورت

لیفتینگ پوست با استفاده از ماسک صورت

   یکی از روش های رفع چین و چروک صورت استفاده از انواع ماسک های آماده و حتی خانگی است. برخی از این ماسک ها را می توانید به صورت اماده تهیه و استفاده کنید و یا در منزل با استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک ماسک های صورت لیفتینگ تهیه نمایید. استفاده از ماسک صورت دست ­ساز در خانه برای لیفتینگ پوست صورت شیوه بسیار کاربردی است و همچنین بسیار آسان و کم هزینه می ­باشد. زیرا در این نوع ماسک ها هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است و هیچ گونه عوارضی برای پوست ایجاد نخواهد کرد. در ادامه چند ماسک خانگی مناشب برای لیفتینگ صورت را به شما معرفی خواهیم کرد.
ماسک سفیده تخم مرغ
   سفیده تخم مرغ ماده ای است که برای ماسک لیفتینگ بسیار عالی است زیرا دارای پروتئین ­های لازم برای پوست است و در عین حال حاوی ویتامین ­های B2, B3, B5, B6 و B12 و مواد معدنی لازم برای پوست از جمله آهن, کلسیم و منیزیم می­ باشد. سفیده تخم مرغ همچنین موجب سفت شدن پوست نیز می­ گردد.
ماسک زرده تخم مرغ
   زرده تخم مرغ نیز برای لیفتینگ صورت پروتئین کافی داشته و مهم تر اینکه چون چربی بالایی دارد کمبود چربی زیر پوست را جبران می­ کند و دارای ویتامین های A, D و E است در کنار کلسیم, روی و منیزیم می ­باشد.
ماسک روغن آرگان
   روغن آرگان یکی از روغن های طبیعی و بسیار مؤثر است که برای لیفتینگ پوست صورت معجزه می­ کند. این روغن خود دارای مقادیر بسیار زیاد آنتی ­اکسیدان است و با آزاد کردن رادیکال ­های آزاد موجب جوانسازی پوست می ‌شود. این روغن سرشار از اولییک, لینولییک اسید و اسیدهای چرب ضروری برای پوست است که پوست صورت را کامل تغذیه می­ کند و آن را نرم و صاف می سازد.
ماسک ویتامین ث
   ویتامین ث هم ب هصورت خوراکی و هم به صورت ماسک برای لیفتینگ صورت فوق العاده اثرگذار است. اسید اسکربیک برای سلامت و سیستم ایمنی بسیار ضروری است. این ویتامین موجب فعال سازی کلاژن سازی و تقویت اپیدرم می ‌شود. پوست را تقویت و احیا می ­کند, از سوزش پوست پیشگیری می­ کند, جذب مواد مراقبت پوستی را افزایش می دهد, پوست را تمیز, نرم و صاف می ­کند.
گیاهک گندم
   گیاهک گندم نیز خواص مهمی برای لیفتینگ پوست صورت دارد. منبع غنی از آنتی اکسیدان, ویتامین E است. پوست را مرطوب, سفت و عاری از چروک می­ کند. گیاهک را در ماست یا آبمیوه حل کنید و روی صورت خود مساژ دهید.
   و در آخر باید روغن عود و کاربرد آن برای لیفتینگ پوست را به شما معرفی کنیم. این روغن دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است و موجب بازسازی پوست, بهبود رنگ پوست, از بین بردن لک ­ها, از بین بردن چروک دور چشم و آرامش اعصاب ناحیه چشم می ‌شود.

لیفتینگ پوست با استفاده از ماسک صورتReviewed by آرایشگاه on Jun 3Rating: 3.0لیفتینگ پوست با استفاده از ماسک صورتبرای لیفتینگ و رفع چین و چروک صورت انواع ماسک های خانگی و طبیعی وجود دارد که چین و چروک صورت را برطرف می سازند. در این مقاله ماسک های مناسب برای لیفتینگ صورت را معرفی می کنیم.

برای لیفتینگ و رفع چین و چروک صورت انواع ماسک های خانگی و طبیعی وجود دارد که چین و چروک صورت را برطرف می سازند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *