جوانسازی پوست با ماسک
لیفتینگ پوست با استفاده از ماسک صورت
خرداد ۱۳, ۱۳۹۸
سایه چشم استدیو میکاپ
بهترین پالت های سایه چشم استودیو میکاپ
خرداد ۱۴, ۱۳۹۸

مراقبت های قبل از تاتو ابرو

مراقبت از هاشور ابرو

مراقبت های قبل از تاتو ابرو

مراقبت های قبل از تاتو ابرو

   تاتو ابرو یکی از روش های زیبایی و آرایشی بسیار محبوب و پرطرفدار است که بسیاری از خانم ها از این روش استفاده کرده اند و یا اینکه قصد دارند انجام دهند، ضمن اینکه افرادی که تاتوی ابرو انجام داده اند، حتما طی دوره هایی نیاز به ترمیم و یا تغییر مدل تاتو دارند. بنابراین حتما باید مراقبت های بعد از تاتو ابرو را جدی بگیرید و با دانستن نکات مربوط به آن، عمر و ماندگاری تتو، سلامت پوست ابروها و همچنین زیبایی ابروها را افزایش دهید. با این کار هزینه های مربوط به تتو و میکروبلیدینگ ابروها نیز کاهش خواهد یافت.
   قبل از هر چیزی باید بدانید برای انجام خدمات تاتو، هاشورف میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن و فیبروز باید نزد افراد ماهر و حرفه ای بروید تا هم نکات بهداشتی برای سلامت شما رعایت شود و هم اینکه نتیجه کار بسیار خوب و عالی شود. زیرا خدمات تاتو در صورت ایراد به سختی از پوست پاک خواهند شد و تا مدت های زیادی آثار آن بر روی پوست باقی خواهد ماند. می توانید قبل از مراجعه برای انجام کار تاتو نمونه کارهای تاتوکار را مشاهده کنید تا از مهارت ئ تسلط ئوی برای انجام این قبیل از خدمات اطمینان حاص کنید.
نکات مهم و ضروری مراقبت های قبل و بعد از تتو ابروها
   مواردی را که در ادامه مطلب به شما آموزش می دهیم به طور کامل اجرا کنید تا میزان رضایت از تاتو و میکروبلیدینگ را  افزایش دهید. لازم است بدانید فردی که برای شما کار تاتو را انجام می دهد، ممکن است بسیاری از مواردی که توضیح دادیم را فراموش کند که به شما گوشزد نماید. پس حتما این مطلب را با دقت مطالعه کرده و هنگام تاتوی ابرو های خود در نظر داشته باشید.
مراقبت های قبل از تتو ابرو
- استفاده از کرم ها و ماسک های لایه بردار را از 7 روز قبل متوقف کنید تا پوست ناحیه ابروها نازک و ضعیف نشود. همچنین بسیار ضروری است که تا یک ماه بعد از تاتو ابروها یا هر نوع تاتوی آرایشی دیگری، از این لایه بردارها استفاده نکنید زیرا موجب کمرنگ شدن رنگدانه و جوهرتاتو خواهند شد.
- اگه از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنید، حتماقبلا با پزشک مشورت کنید و در صورت تایید و اجازه پزشک، برای مدت محدودی قبل از انجام تاتو، استفاده از دارو را قطع نمایید. این کار ممکن است عواقبی داشته باشد (هم قطع داروها و هم تاتو کردن در حالی که از رقیق کننده استفاده می کنید)، بنابراین حتما و حتما با پزشک مشورت کنید.
نکته:
این توصیه همچنین درباره مصرف آسپیرین نیز صادق است. بهتر است استفاده از چای سبز، ویتامین E و سایر داروهای گیاهی را نیز از 3 روز قبل متوقف کنید.
- اگه در حال درمان بیماری سرطان هستید، باید تاتو را به بعد از پروسه درمان موکول کنید و حتما با مشورت پزشک متخصص این کار را انجام دهید.
- از نوشیدن مشروبات الکلی خودداری کنید.

مراقبت های قبل از تاتو ابروReviewed by آرایشگاه on Jun 3Rating: 2.5مراقبت های قبل از تاتو ابروقبل از انجام تاتو ابرو باید نکاتی را جهت انتخاب تاتو کار و رعایت نکات بهداشتی محیط و دستگاه های مورد استفاده در نظر بگیرید. در این مقاله این نکات را آموزش می دهیم.

قبل از انجام تاتو ابرو باید نکاتی را جهت انتخاب تاتو کار و رعایت نکات بهداشتی محیط و دستگاه های مورد استفاده در نظر بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *