ریزش مو
ریزش مو را با روغن کنجد متوقف کنید
شهریور ۱۷, ۱۳۹۸
پاکسازی پوست
پاکسازی پوست با روغن کنجد
شهریور ۱۹, ۱۳۹۸

لیفت دور چشم با نخ

چشم

لیفت دور چشم

لیفت دور چشم با نخ:

لیفت دور چشم:

عمل لیفت برای رفع چین و چروک چشم نیز موثر است. در این روش نخست بی حسی موضعی برروی چشم اعمال می شود. نخ در عمق 3 الی 5 میلیمتری جای میگیرد و دور چشم صاف و کشیده دیده می شود.

پس از آن پزشک با دست بافت پوستی را به حالت مورد نظر تغییر میدهد. بعد بخش انتهایی نخ خارج از لیفت را میبرد. در نتیجه لیپوزیز، چشم ها کشیده شده و پف چشمها می خوابد.

بعد از لیفت، فیبرین موفق در درمان لیپولیز که با نخ ظاهر شده، شکاف میان نخهای لیفت را پر می کند و سلول های جوانساز فعال می شوند. پف های چشمی اغلب به 10 الی 12 نخ برای بهبود احتیاج دارند، البته این تعداد با توجه به وضعیت بیمار تعیین خواهد شد. برای بهترین حالت عمل لیفت چشم باید حداقل یک ماه صبر داشته باشید.

لیفت دور چشم با نخReviewed by Arayesh on Sep 9Rating: 3.0لیفت دور چشم با نخلیفت دور چشم با نخ. عمل لیفت برای رفع چین و چروک چشم نیز موثر است. بعد درمان لیپولیز شکاف میان نخهای لیفت را پر می کند و سلول های جوانسازی فعال می شوند.

لیفت دور چشم با نخ. عمل لیفت برای رفع چین و چروک چشم نیز موثر است. بعد درمان لیپولیز شکاف میان نخهای لیفت را پر می کند و سلول های جوانسازی فعال می شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *