چشم
لیفت دور چشم با نخ
شهریور ۱۸, ۱۳۹۸
پوست
تفاوت میکرودرم و هیدرودرم
مهر ۱۹, ۱۳۹۸

پاکسازی پوست با روغن کنجد

پاکسازی پوست

روغن کنجد

پاکسازی پوست با روغن کنجد:

تسریع ترمیم آسیب سلول‌های پوستی:

با اینکه روغن کنجد چسبنده است و غلیظ زیادی دارد، به راحتی و خیلی سریع به پوست نفوذ می کند. می توانید از این روغن و روغنی دیگر برای استعمال آن بر روی پوست استفاده کنید. بستگی دارد که شما از روغن ها چه انتظاری دارید باید ترکیب روغن حامل آن را تغییر دهید. وقتی با روغن کنجد پوست را ماساژ دهید، آسیب رخ داده در سلول‌های پوست رفع می شود و گردش خون افزایش می یابد. با ماساژ پوست بدن و استفاده از روغن کنجد، بافت‌های بدن تقویت می شوند. در نهایت، ظاهر پوست نیز تغییر می کند و زیباتر می شود. این روغن کنجد برای رفع خیلی از بیماری‌های پوستی اثرگذار است.

پاکسازی پوست:

روغن کنجد آنتی‌ اکسیدان‌ هایی دارد که به پاکسازی پوست کمک می کنند. وقتی روغن کنجد را بر روی پوست استعمال می کنید، روغن تمام سموم بدن را به خود جذب خواهد کرد. جهت پاکسازی پوست بدن از آلودگی نصف فنجان سرکه سیب و نصف فنجان روغن کنجد و آب را ترکیب کنید و یک ماسک عالی برای پاکسازی تهیه کنید. وقتی قصد دارید این ماسک را بر روی صورت بمالید از نوک انگشتان‌ برای ماساژ بصورت دورانی استفاده کنید. بعد از چند دقیقه با آب گرم شستشو دهید. روغن کنجد به صاف و سالم شدن پوست کمک می کند و رطوبت پوست تامین می شود.

اسکراب روغن کنجد:

یکی از اسکراب های بسیار اثرگذار و مفیدی که می توانید با روغن کنجد تهیه کنید به این صورت است که:

دو قاشق غذاخوری پودر شکر قهوه‌ای، 2 قاشق چایخوری روغن کنجد و 15 قطره روغن معطر اکالیپتوس را ترکیب کنید. با ترکیب این مواد خمیری سفت و صاف بدست می آورید.

شکر قهوه ای پوست را لایه‌برداری می ‌کند، سبب و سلول‌های مرده‌ پوست را از بین میبرد و در ضمن رشد پوست جدید را تسریع خواهد کرد. در ضمن شکر قهوه ای رنگ پوست را بهبود می‌ دهد و منافذ پوست را به حالت مطلوب می رساند. روغن کنجد جذب این مواد را راحت می کند و در ضمن برای پوست حکم یک آبرسان قوی را دارد. روغن معطر اکالیپتوس هم ضدعفونی ‌کننده‌ طبیعی و قوی است که به پوست اکسیژن می رساند.

اسکراب تهیه شده را به پوست بمالید. حدود 15 تا 20 دقیقه روی پوست بگذارید و سپس با آب گرم، بشویید. سپس کرم مرطوب‌ کننده مناسب پوستتان را برای نرمی و لطافت بیشتر پوست استفاده کنید. این اسکراب ماندگاری هم دارد و می توانید آن را در یک ظرف دردار نگهداری کنید داخل یخچال. این اسکراب را می توانید 2 یا 3 بار در هفته استفاده کنید تا به نتیجه مطلوب برسید. توجه کنید استفاده بی رویه از این اسکراب پوست را نازک خواهد کرد و در نتیجه پوستتان دچار سوزش خواهد شد.

توجه کنید که بعد از استفاده از اسکراب کنجد، باید ساعات 8 صبح تا 4 بعد از ظهر در خانه بمانید و از نور خورشید دوری کنید چون این اسکراب حساسیت پوست را به نور خورشید بیشتر می کند. در صورتی که مجبور بودید از منزل خارج شوید از کرم ضد آفتاب با اس ‌پی ‌اف 15 استفاده نمایید.

پاکسازی پوست با روغن کنجدReviewed by Arayesh on Sep 10Rating: 3.0پاکسازی پوست با روغن کنجدپاکسازی پوست با روغن کنجد. به راحتی و خیلی سریع به پوست نفوذ می کند. اسکراب های بسیار اثرگذار و مفیدی که می توانید با روغن کنجد تهیه کنید.

پاکسازی پوست با روغن کنجد. به راحتی و خیلی سریع به پوست نفوذ می کند. اسکراب های بسیار اثرگذار و مفیدی که می توانید با روغن کنجد تهیه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *