آموزش درست کردن ماسک صورت با کاکتوس
ماسک صورت با کاکتوس
مهر ۲۵, ۱۳۹۷
آموزش آرایش چشم
آموزش آناتومی آرایش چشم
مهر ۲۵, ۱۳۹۷

ماسک حنا و روغن نارگیل

تقویت مو با حنا و روغن نارگیل

ماسک حنا و روغن نارگیل

ماسک حنا و روغن نارگیل

   این ماسک موجب تسریع در رشد موها شده و موجب تقویت آن ها می شود. حنا یکی از گیاهان دارویی است که از قدیم الایام توسط خانم ها برای تقویت موها و حتی ناخن و پوست مورد استفاده قرار  گرفته است. این گیاه دارویی تمامیم مشکلات مو و پوست سر را از بین برده و حالتی درخشان و زیبا به موهای فرد می بخشد. از طرفی روغن نارگیل یکی از طبیعی ترین انواع روغن ها است که موجب تقویت و تغذیه تارهای مو می شود و مواد لازم را برای شادابی موها فراهم می سازد. ترکیب این دو ماده باهم بهترین ترکیب برای تقویت و درمان موها است. 
مواد لازم:
- نصف فنجان حنا
- نصف فنجان آب گرم
- روغن نارگیل
طرز استفاده:
تمام مواد را باهم مخلوط کرده و اجازه دهید تا 1 ساعت به حال خود استراحت کند. سپس حنای خیسانده شده را به موها بزنید و پس از نیم الی 1 ساعت موها را بشویید.

ماسک حنا و روغن نارگیلReviewed by سه رخ on Oct 17Rating: 2.5ماسک حنا و روغن نارگیلماسک حنا و روغن نارگیل یکی از بهترین انواع ماسک مو است که موجب تقویت و تغذیه تارهای مو می شود و به موها جان دوباره می بخشد. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما معرفی می کنیم.

ماسک حنا و روغن نارگیل یکی از بهترین انواع ماسک مو است که موجب تقویت و تغذیه تارهای مو می شود و به موها جان دوباره می بخشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *