روش‌های کاهش ریزش مو
روش‌های کاهش ریزش مو در فصل پاییز
مهر ۲۴, ۱۳۹۷
تقویت مو با حنا و روغن نارگیل
ماسک حنا و روغن نارگیل
مهر ۲۵, ۱۳۹۷

ماسک صورت با کاکتوس

آموزش درست کردن ماسک صورت با کاکتوس

ماسک صورت با کاکتوس

ماسک صورت با کاکتوس

   یک نوع کاکتوس خاردار که به شکل گلابی خاردار است می تواند تاثیرات بسیار خوبی برای پوست داشته باشد. این میوه دارای آب صورتی رنگ است که سرشار از آنتی اکسیدان بوده و می تواند پوست را از داخل هیدارته و تغذیه کند. این میوه دارای بالاترین سطح از آنتی اکسیدانی به نام betelain است که دارای خواص ضدالتهابی بوده و برای حفظ سلامت پوست بسیار مفید است.
   این آب فوق العاده آبرسان بوده و نوشیدن آن هم می تواند تاثیرات بسیار خوبی برای پوست داشته باشد. روغن این میوه هم که از دانه های آن استخراج می شود دارای مقادیر بالایی اسید چرب ضروری است که پوست را تغذیه کرده و کمک می کند تا پوست عملکرد بهتری در حفظ حالت هیدارته خود داشته باشد. این روغن سرشار از ویتامین E نیز می باشد و می تواند تمام علائم و نشانه های پیری پوست را از بین ببرد و برای تمام انواع پوست ها ایده آل است. 
مواد لازم برای درست کردن ماسک آب کاکتوس
- آب کاکتوس 30 گرم
- ژل آلوئه ورا 30 گرم
- خاک رس صورتی مخصوص ماسک صورت 1 قاشق
- اسید اسکوربیک (ویتامین c) یک چهارم قاشق
- روغن دانه کاکتوس 1 قاشقپ
- روغن گل رز 1 قطره
- روغن کندر 3 قطره
   ابتدا آب کاکتوس و ژل آلوئه ورا را با یکدیگر مخلوط کرده و بعد اسید اسکوربیک را به آن اضافه کنید و به خوبی با هم مخلوط کنید. حال خاک رس صورتی را به این ترکیب اضافه نمایید. در یک ظرف دیگر روغن ها را به خوبی با یکدیگر ترکیب کرده  و به مواد اولیه اضافه کنید. این مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید تا یکدست شوند. این ماسک را با یک براش تمیز روی پوست صورت به جز اطراف چشم ها و دهان بمالید و اجازه دهید به مدت 15 تا 20 دقیقه روی پوست بماند و بعد با آب گرم شستشو دهید و سپس از یک تونر یا کرم مرطوب کننده برای پوست استفاده کنید. این ماسک را بهتر است هر 2 هفته یک بار استفاده کنید.

ماسک صورت با کاکتوسReviewed by آرایشگاه on Oct 17Rating: 3.0ماسک صورت با کاکتوسماسک کاکتوس دارای خواص ضدالتهابی و ضد خشکی برای پوست است که موجب آبرسانی و هیدراته کردن پوست می شود و به راحتی در منزل قابل درست کردن است. در این مقاله ماسک صورت با کاکتوس را به شما آموزش می دهیم.

ماسک کاکتوس دارای خواص ضدالتهابی و ضد خشکی برای پوست است که موجب آبرسانی و هیدراته کردن پوست می شود و به راحتی در منزل قابل درست کردن است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *