پوست
تسکین خارش پوست
مهر ۱۵, ۱۴۰۱
مراقبت مو
چند راه برای رفع شکنندگی مو
مهر ۳۰, ۱۴۰۱

ماسک سفید کننده پوست (قسمت ۱)

ماسک سفید کننده

ماسک های سفید کننده پوست:

(قسمت 1)

ماسک های خانگی:

درصد زیادی از مردم دوست دارند که همواره پوستی شفاف و روشن عاری از کک و مک و تیرگی های ناشی از آفتاب سوختگی و یا اثرات بیماری ها و حساسیت ها داشته باشند. اما ناخودآگاه همه در معرض این مخاطرات هستیم و در مواردی پوست دچار تیرگی و آسیب های ناشی از موارد یاد شده می شود. می توان از بروز این پیامدها جلوگیری کرد البته نباید انتظار معجزه داشت و یا اینکه بخواهیم هیچوقت چنین آثاری را در پوست صورت و بدن ببینیم، اما می توان با استفاده از روش های دارویی و طبیعی این اثرات را کاهش داد تا روشنی و سفیدی پوست به خطر نیافتد.

معمولا کسانی که دوست دارند پوست روشن و سفیدی داشته باشند به دنبال راه حل رفع این مشکل هستند. امروز لوسیون ها، کرم ها و محصولات مراقبتی زیادی برای سفیدی پوست و مراقبت از آن وجود دارد اما برخی نیز ترجیح می دهند این مشکل را بدون استفاده از محصولات شیمیایی رفع کنند که طبیعتا عوارضی را هم متحمل نخواهند شد و یا اگر عارضه ای هم بروز کند به سرعت از بین خواهد رفت. ما به فرآورده های لبنی و میوه ها و سایر مواد غذایی تنها به چشم خوراکی نگاه می کنیم، اما خیلی از آن ها می توانند کاربردها و فواید دیگری نیز داشته باشند. در این بخش با خوراکی هایی که می توانند پوستتان را روشن کنند آشنا خواهید شد:

آب گوجه:

فواید آب گوجه:

جالب است بدانید که گوجه فرنگی یکی از سیفی های بسیار عالی است که می تواند پوستتان را روشن و زیبا کند. چرا که گوجه حاوی ویتامین C است و فعالیت آنزیم تیروزیناز را در پوست کاهش می دهد.

ماسک گوجه:

چند عدد گوجه سالم و رسیده را بعد از خوب شستن پوره کنید. این پوره مغذی را روی پوستتان بمالید و 15 دقیقه استراحت کنید و بعد بشویید. این ماسک را هر روز هم می توانید استفاده کنید و برای شستن آن نیازی به شوینده صورت نیست.

این ماسک در صورت استفاده مرتب چین و چروک را ضعیف می کند، لک های پوستی را از بین می برد و زخم را نیز بهبود خواهد داد.

سرکه سیب:

فواید سرکه سیب:

سرکه یک لایه بردار قویست چرا که سرشار از مالیک اسید است و استفاده از آن بر روی پوست سبب سفیدی آن می شود.

ماسک عسل و سرکه سیب:

فقط باید مقداری عسل و سرکه را مخلوط و به پوست بمالید. سپس برای 20 دقیقه استراحت کنید و بعد پوستتان را با آب ولرم شستشو دهید.

پیشنهاد می شود که این ماسک را یک روز در میان تکرار و استفاده کنید تا نتیجه مطلوب بدست آید.

خامه ترش:

خامه ترش سرشار از اسید لاکتیک است و خواص روشن کنندگی آن اثبات شده. بنابراین می توانید خامه ترش را هر روز بر روی پوست بمالید و بعد از 15 دقیقه شستشو دهید. این ماسک را مرتب استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

پوست موز:

فواید پوست موز:

خوب است بدانید که پوست موز خاصیت ضدپیری و سفید کنندگی دارد. فقط باید پوست موز را روی پوست صورتتان ماساژ دهید تا از خواص روشن کنندگی آن بهرمند شوید. این ماسک در ضمن مثل یک لیفت صورت عمل کرده و سبب سفت شده پوست هم می شود.

ماسک موزی:

بخش داخلی پوست موز را به پوست صورت و بدن بمالید. چند دقیقه استراحت کنید و سپس آن را شستشو دهید.

می توانید هر روز این ماسک را تکرار کنید.

ماسک سفید کننده پوست (قسمت ۱)Reviewed by Arayesh on Oct 12Rating: 3.0ماسک های سفید کننده پوست قسمت اولماسک های سفید کننده پوست. درصد زیادی از مردم دوست دارند که همواره پوستی شفاف و روشن عاری از کک و مک و تیرگی های ناشی از آفتاب سوختگی. ماسک صورت.

ماسک های سفید کننده پوست. درصد زیادی از مردم دوست دارند که همواره پوستی شفاف و روشن عاری از کک و مک و تیرگی های ناشی از آفتاب سوختگی. ماسک صورت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *