ویتامینه مو با انگور فرنگی هندی
ویتامینه مو با انگور فرنگی هندی
آذر ۱۱, ۱۳۹۶
رفع چین و چروک چشم
پیشگیری از چین و چروک دور چشم (قسمت دوم)
آذر ۱۱, ۱۳۹۶

ماسک ضد چروک دور لب با آووکادو

ماسک دور لب

ماسک ضد چروک دور لب با آووکادو

ماسک ضد چروک دور لب با آووکادو

   آووکادو یکی از میوه های استوایی است که سرشار از ویتامین E بوده که موجب مرطوب شدن پوست می شود . ترکیب آووکادو له شده، عسل و زرده تخم مرغ یک ماسک پرطرفدار است که برای از بین بردن خطوط ریز اطراف لب می توان از آن استفاده نمود. این ماسک را تهیه کنید و به مدت 20 دقیقه روی خطوط خنده اطراف لب قرار دهید. آووکادو بر رطوبت و چین و چروک پوست اثر گذاشته و تخم مرغ و عسل درون این ماسک گردش خون را در پوست افزایش خواهند داد.
   همان طور که گفته شد میوه آووکادو بخاطر ویتامین E موجود در آن بسیار پرطرفدار بوده و در تهیه ماسک های صورت کاربرد دارد بنابراین اگر این میوه را در اختیار نداشتید می توانید روغن ویتامین E را اطراف لب خود استفاده نمایید. این روغن را باید حدود 10 دقیقه روی پوست گذاشته و سپس با آب گرم بشویید. روغن ویتامین E موجب از بین رفتن چین و چروک ها در اطراف لب شده و خطوط خنده را منظم می سازد. 

ماسک ضد چروک دور لب با آووکادوReviewed by سه رخ on Dec 2Rating: 3.0ماسک ضد چروک دور لب با آووکادومیوه استوایی آووکادو برای ترمیم چین و چروک های لب و خطوط لبخند استفاده می شود که می توان از ویتامین E نیز بعنوان جایگزین استفاده نمود. در این مقاله شما را با این ماسک آشنا می کنیم.

میوه استوایی آووکادو برای ترمیم چین و چروک های لب و خطوط لبخند استفاده می شود که می توان از ویتامین E نیز بعنوان جایگزین استفاده نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *