لیزر فراکشنال و میکرونیدلینگ
لیزر فراکشنال بهتر است یا میکرونیدلینگ؟
آذر ۱۱, ۱۳۹۶
ماسک دور لب
ماسک ضد چروک دور لب با آووکادو
آذر ۱۱, ۱۳۹۶

ویتامینه مو با انگور فرنگی هندی

ویتامینه مو با انگور فرنگی هندی

ویتامینه مو با انگور فرنگی هندی

ویتامینه مو با انگور فرنگی هندی

    میوه انگور فرنگی دارای آنتی اکسیدان و خاصیت ضد التهابی، ضد باکتریایی و لایه برداری بوده که موجب سلامت و شادابی و همچنین افزایش رشد موها می گردد. می توان با اسن میوه یک ماسک تقویت کننده برای موها تهیه کرده و موها را با آن ویتامینه کرد. برای تهیه این ماسک باید یک قاشق غذاخوری انگور فرنگی را با دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل ترکیب کنید و روی حرارت قرار داده تا به جوش بیاید. سپس روغن آن را گرفته و قبل از رفتن به رخت خواب، پوست سر را کامل با آن ماساژ دهید و صبح روز بعد موها را مثل همیشه با شامپو شسته و آبکشی کنید. این ماسک را می توان یک مرتبه در هفته استفاده کنید.
   می توان از این میوه ماسک دیگری نیز تهیه کرد، به این صورت است که یک چهارم پیمانه آب گرم را با یک و نیم پیمانه پودر انگور فرنگی ترکیب کرده و اجازه می دهید برای 10 دقیقه به همین شکل باقی بماند. سپس مخلوط را روی موها زده و بین 15 تا 20 دقیقه منتظر بمانید. توصیه می کنیم موها را بعد از این مدت با آب ساده و بدون شامپو بشویید. از این روش می توان هر چند هفته یک بار استفاده کرد. علاوه بر استفاده از ماسک انگور فرنگی، خوردن این میوه یا عصاره آن به عنوان یک مکمل غذایی مفید به مرور زمان موجب تقویت و بهبود رشد موها خواهد شد.

ویتامینه مو با انگور فرنگی هندیReviewed by سه رخ on Dec 2Rating: 3.0ویتامینه مو با انگور فرنگی هندیانگور فرنگی یکی از میوه های پرخاصیت است که برای ویتامینه و تقویت موها قابل استفاده بوده و موجب افزایش ضخامت تارهای مو می گردد. در این مقاله نحوه تهیه ماسک ویتامینه انگور فرنگی را به شما اموزش می دهیم.

انگور فرنگی یکی از میوه های پرخاصیت است که برای ویتامینه و تقویت موها قابل استفاده بوده و موجب افزایش ضخامت تارهای مو می گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *