خوراکی ضد چین و چروک
بهترین خوراکی ضد چین و چروک (قسمت دوم)
آذر ۱۱, ۱۳۹۶
ویتامینه مو با انگور فرنگی هندی
ویتامینه مو با انگور فرنگی هندی
آذر ۱۱, ۱۳۹۶

لیزر فراکشنال بهتر است یا میکرونیدلینگ؟

لیزر فراکشنال و میکرونیدلینگ

لیزر فرکشنال بهتر است یا میکرونیدلینگ؟

لیزر فراکشنال بهتر است یا میکرونیدلینگ؟

    لیزر فراکشنال و میکرونیدلینگ هر دو جزء روش های جوانسازی و لایه برداری پوست صورت می باشند که نتیجه کار هر دو جوانسازی و درمان چین و چروک های پوست صورت است. اما با توجه به گزارشات تهیه شده از هر دو روش، تأثیر میکرونیدلینگ از سایر روش های تهاجمی از قبیل لیزر فراکشنال و لایه برداری شیمیایی(پیلینگ) مؤثرتر بوده زیرا عمق نفوذ و تاثیر لیزر در حد لایه سطحی اپیدرم پوست انجام می شود و در صورت نفوذ به لایه درم موجب ایجاد اسکار و هیپوپیگمنتاسیون خواهد شد. این در حالی است که در میکرونیدلینگ عمق نفوذ سوزن ها به لایه درم بوده و روند کلاژن سازی و بازسازی پوست با افزایش جریان خون موضعی در این لایه عمقی تحریک خواهد شد.
   بعلاوه انجام جوانسازی پوست با روش های لایه برداری با لیزر و یا اسیدهای پیلینگ در فصول گرم سال که میزان اشعه ماوراء بنفش در سطح بالایی است محدودویت هایی دارد ولی در روش میکرونیدلینگ بدلیل سالم ماندن لایه اپیدرم که نقش محافظت کننده از پوست را دارد هیچگونه منعی وجود ندارد. دوره نقاهت و ماندن در منزل در لیزر فراکشنال بین 7 تا 10 روز است و قرمزی پوست ممکن است حدود 3 تا 4 ماه ادامه پیدا کند. در حالیکه قرمزی پوست در روش میکرونیدلینگ علیرغم عمق نفوذ بالاتر و تاثیر بیشتر حداکثر 48 ساعت به طول می انجامد. 

لیزر فراکشنال بهتر است یا میکرونیدلینگ؟Reviewed by سه رخ on Dec 2Rating: 3.0لیزر فراکشنال بهتر است یا میکرونیدلینگ؟لیزر فراکشنال و میکرونیدلینگ هر دو جزء روش های جوانسازی و درمان چین و چروک های صورت هستند اما تفاوت هایی باهم دارند. در این مقاله تفاوت های این دو روش را باهم بررسی می کنیم.

لیزر فراکشنال و میکرونیدلینگ هر دو جزء روش های جوانسازی و درمان چین و چروک های صورت هستند اما تفاوت هایی باهم دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *