کرم ژل یا آدامس مو
آدامس موی کریستال
آذر ۱۶, ۱۳۹۶
مراقبت از موی نازک
۷ راه مراقبت از موهای نازک
آذر ۱۷, ۱۳۹۶

ماسک ضد چروک دور لب با روغن زیتون

ماسک ضدچروک روغن زیتون

ماسک ضد چروک دور لب با روغن زیتون

ماسک ضد چروک دور لب با روغن زیتون

   روغن زیتون یکی از روغن های گیاهی و طبیعی است که هم برای تقویت مو و هم برای تقویت و رفع چین و چروک پوست قابل استفاده است. ماسک صورت روغن زیتون یکی از ساده ترین و مؤثر ترین درمان های خانگی برای رفع خطوط خنده است. این ماسک را باید با روغن زیتون و دانه کدو تنبل تهیه کرد. کافی است دانه کدو تنبل را در روغن زیتون ریخته و له کنید. سپس این مخلوط را روی خط خنده بمالید.
   این روش درمان یکی از بهترین درمان ها برای از بین بردن خطوط اطراف لب است. روش ساده تری که می توانید انجام دهید این است که فقط روغن زیتون را روی لب ها و اطراف دهان زده و اجازه دهید شب تا صبح روی پوست و لب ها باقی بماند تا چین و چروک های عمیق اطراف لب کامل از بین برود. روغن زیتون به دلیل ساختار گیاهی که دارد می تواند به راحتی چین و چروک های پوستی را محو کند. البته این روند در طول زمان انجام می شود. 

ماسک ضد چروک دور لب با روغن زیتونReviewed by سه رخ on Dec 7Rating: 3.0ماسک ضد چروک دور لب با روغن زیتونروغن زیتون یکی از روغن های گیاهی پرطرفدار در آرایشگاه است که برای تقویت مو و رفع چین و چروک پوست و دور لب قابل استفاده است. در این مقاله این ماسک را به شما معرفی می کنیم.

روغن زیتون یکی از روغن های گیاهی پرطرفدار در آرایشگاه است که برای تقویت مو و رفع چین و چروک پوست و دور لب قابل استفاده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *