ماسک ضدچروک روغن زیتون
ماسک ضد چروک دور لب با روغن زیتون
آذر ۱۶, ۱۳۹۶
بهترین آرایشگاه مردانه
بهترین آرایشگاه مردانه و داماد
آذر ۱۷, ۱۳۹۶

۷ راه مراقبت از موهای نازک

مراقبت از موی نازک

۷ راه مراقبت از موهای نازک

۷ راه مراقبت از موهای نازک

1.به صورت استراتژیک از نرم کننده استفاده کنید!
   اگر موهایی کم حجم، شلخته و راکد شده دارید،به این معنی است که با نرم کننده به آن ها وزن نمی دهید و یا نرم کننده را به تمام نقاط سر نمی زنید. برترین آرایشگران در بهترین سالن های آرایشگاه توصیه می کنند به قسمت پایین موها که بیشتر از باقی قسمت های آن در معرض خشکی هستند حتماً نرم کننده بزنید.
2. به اصلاح مو ادامه دهید!
   تقریبا هر شش تا هشت هفته یکبار به آرایشگاه رفته و موها را مقداری اصلاح کنید تا ظاهری سالم و پرتر داشته باشند. از آرایشگر خود بخواهید زیاد از حد موها را لایه لایه نکند. شکل موها باید به گونه ایدباشد که ضخیم به نظر برسد مخصوصا قسمت پایین موها. وقتی موها لایه لایه باشد یعنی لایه ها از یکدیگر بلندتر یا کوتاه تر باشند ظاهر موها نازک خواهد شد.
3.از محصولات آرایشی استفاده کنید!
   اگر موهای شما نازک است، یگی از صلاح های شما محصولات آرایشی است.  مخصوصا حجم دهنده هایی مانند فوم های ضخیم کننده مو بسیار مناسب می باشند. آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه هر قسمت از مو را که به محصولات آرایشی آغشته شده است، با استفاده از سشوار با باد سرد تا موها دچار ریزش نشوند. 
4.مواظب گرما باشید!
   توجه باشید وسایل حرارتی موها را خراب نکند. برای مثال درجه ل 400 درجه فارنهایت مسلما برای موهای نازک مقدار پبسیار زیادی است. بنابراین توجه داشته باشید درجه حرارتی که موهای نازک خود را در معرض آن قرار می دهید مناسب باشد.
5.از ماسک موی ترمیم کننده به صورت هفتگی استفاده کنید!
   بسیاری از آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه به مشتریانی که موهای نازک دارند توصیه می کنند هفته ای یکبار از ماسک مو استفاده نمایند تا قسمت های آسیب دیده مو ترمیم گردد و ظاهر موها ضخیم تر شود. البته توجه داشته باشید ماسک مویی که برای موهای خود استفاده می کنید باید سرشار از آنتی اکسیدان ها از جمله ویتامین A و C و اسید چرب های ضروری باشد.
6.غذایی بخورید که به سلامت موها کمک کند!
   پروتئین پایه و اساس موهایی سالم است. بدون پروتئین بدن نمی تواند تارهای مو را که به صورت روزانه از دست می دهیم جایگزین کند. پروتئین مورد نیاز بدن باید از گوشت مرغ ارگانیک، سالمون وحشی، ماست یونانی ( یا ماست چکیده ) و همچنین منابع گیاهی پروتئین از جمله لوبیاها، دانه ها و آجیل ها تأمین شود. آجیل ها و سالمون نه تنها سرشار از پروتئین هستند بلکه حاوی اسید چرب های امگا 3 که به سلامت فولیکول های مو کمک می کنند نیز می باشند. فولیکول های سالم مو موجب داشتن موهایی سالم می شود. ماست یونانی نیز سرشار از ویتامین B5 ( اسید pantothenic ) بوده که می تواند به گردش خون و جریان آن به پوست کف سر کمک کند. جریان مناسب خون در کف سر به تولید مو کمک می کند.
7.کمی قرص بخورید!
   مکمل ها می توانند تمام کمبود های ویتامین و مواد معدنی را در برنامه غذایی روزانه پوشش دهند. مواد مغذی مانند بیوتین و کراتین می تواند بسیار مؤثر باشند و موهایی قوی تر و ضخیم تر بسازید. برای کسانی که موهایشان نازک است بهتر است از پودرهایی استفاده کنند که حاوی کراتین، بیوتین، ویتامین های B3، B5، B6، مس و زینک باشند. برخی مکمل ها نیز هستند که مخصوص تقویت رشد مو و ضخامت می باشند. می توانید پس از مشورت با پزشک خود یکی از این روش ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

۷ راه مراقبت از موهای نازکReviewed by سه رخ on Dec 8Rating: 3.0۷ راه مراقبت از موهای نازکافرادی که موهای نازک دارند برای مراقبت از این نوع موها باید روش های مختلفی را انتخاب کنند. در این مقاله نحوه مراقبت از موهای نازک را به شما آموزش می دهیم.

افرادی که موهای نازک دارند برای مراقبت از این نوع موها باید روش های مختلفی را انتخاب کنند.

1 دیدگاه

  1. ستاره گفت:

    میشه یه قرص تقویتی برای رشد و تقویت موها بهم معرفی کنید؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *