ماسک سفیده تخم مرغ
ماسک ضد چروک دور لب با سفیده تخم مرغ
آذر ۱۲, ۱۳۹۶
خوراکی ضد چین و چروک
بهترین خوراکی ضد چین و چروک (قسمت سوم)
آذر ۱۳, ۱۳۹۶

ماسک ضد چروک دور لب با روغن نارگیل

ماسک روغن نارگیل

ماسک ضد چروک دور لب با روغن نارگیل

ماسک ضد چروک دور لب با روغن نارگیل

   روغن نارگیل یکی از روغن های گیاهیی همچون روغن زیتون است. نارگیل یکی از میوه های مناطق گرمسیری است که هم میه و هم روغن ان سرشار از مواد مغذی برای پوست و بدن می باشند. ماسک هایی که از روغن نارگیل چه به صورت طبیعی و چه به صوزت عصاره تهیه می شود می تواند تأثیر بالایی در درمان مشکلات پوستی داشته باشد. یکی از درمان های مناسب برای کاهش چین و چروک اطراف لب ماساژ پوست با روغن نارگیل است. برای استفاده از این روش کافی است مناطقی که دچار خط و چین و چروک شده را  قبل از رفتن تختخواب با روغن نارگیل ماساژ دهید.
   روغن نارگیل در واقع یک آنتی اکسیدان طبیعی و مرطوب کننده می باشد که چین و چروک های پوست را برطرف کرده و رادیکال های آزاد سطح پوست را دفع می کند. روغن نارگیل حاوی ویتامین E بوده که موجب آبرسانی و ترمیم چین و چروک های سطح پوست می گرد. ماساژ صورت با این روغن علاوه بر درمان چین و چروک ها موجب افزایش گردش خون در پوست شده و موجب ایجاد آرامش قبل از خواب نیز خواهد شد. 

ماسک ضد چروک دور لب با روغن نارگیلReviewed by سه رخ on Dec 4Rating: 3.0ماسک ضد چروک دور لب با روغن نارگیلروغن نارگیل یکی از پرکاربردترین روغن های گیاهی برای ترمیم خطوط و چین و چروک های دور لب و حتی صورت می باشد. در این مقاله شما را با این ماسک آشنا می کنیم.

روغن نارگیل یکی از پرکاربردترین روغن های گیاهی برای ترمیم خطوط و چین و چروک های دور لب و حتی صورت می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *