چگونه زیباتر شویم
نکاتی که شما را زیباتر می‌کند
آذر ۱۲, ۱۳۹۶
ماسک روغن نارگیل
ماسک ضد چروک دور لب با روغن نارگیل
آذر ۱۳, ۱۳۹۶

ماسک ضد چروک دور لب با سفیده تخم مرغ

ماسک سفیده تخم مرغ

ماسک ضد چروک دور لب با سفیده تخم مرغ

ماسک ضد چروک دور لب با سفیده تخم مرغ

   یکی از بهترین ماسک ها برای سفت شدن پوست اطراف لب ها ماسک سفیده تخم مرغ است. تخم مرغ به تنهایی دارای خواص زیادی برای پوست و موها است. برای تهیه این ماسک می توانید سفیده تخم مرغ را با روغن نارگیل به صورت خود بزنید و اجازه دهید روی صورت خشک شود و به 20 دقیقه روی پوست بماند. این ماسک قابلیت ارتجاعی پوست را حفظ کرده و از چین و چروک و افتادگی پوست اطراف لب پیشگیری خواهد کرد.
   روغن نارگیل موجود در این ماسک به عنوان یک مرطوب کننده عمل می کند و از بی آب شدن پوست جلوگیری کرده و آبرسانی پوست را انجام می دهد. اگر هم روغن نارگیل در دسترس نبود می توانید سفیده تخم مرغ را به تنهایی روی صورت زده و بعد از خشک شدن روی پوست با آب نیم ولرم بشویید. همچنین می توان سفیده تخم مرغ را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کرده و بین 15 تا 20 دقیقه روی صورت زده و اجازه دهید بماند و سپس با آب گرم شست و شو دهید.

ماسک ضد چروک دور لب با سفیده تخم مرغReviewed by سه رخ on Dec 3Rating: 3.0ماسک ضد چروک دور لب با سفیده تخم مرغماسک تخم مرغ یکی از بهترین ماسک ها برای تقویت پوست و مو است که جهت پیشگیری از چین و چروک دور لب نیز از آن استفاده می شود. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما معرفی می کنیم.

ماسک تخم مرغ یکی از بهترین ماسک ها برای تقویت پوست و مو است که جهت پیشگیری از چین و چروک دور لب نیز از آن استفاده می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *