عوارض لیزر پوست
عوارض لیزر فراکشنال
آذر ۸, ۱۳۹۶
ماسک ویتامینه مو
ویتامینه مو با آووکادو
آذر ۸, ۱۳۹۶

ماسک ضد چروک دور لب با عسل و انگور

ماسک رفع چین و چروک دور لب

ماسک ضد چروک دور لب با عسل و انگور

ماسک ضد چروک دور لب با عسل و انگور

   زمانی که میخندیم خطوطی در اطرف لب خود را نمایان می سازد که شاید خیلی به چشم ما دنیاید. اما رفته با بیشتر شدن این خطوط و عمیق شدن آن ها دغدغه پیری زودرس و چین و چروک های ایجاد شده به سراغ فرد می آید. بسیاری از افراد با استفاده از محصولات آرایشی و مراقبت پوست سعی می کنند این خطوط را کنترل و یا محو سازند. اما بعضی از افراد ترجیح می دهند به جای کرم ها و محصولات آرایشی از ماسک های طبیعی و خانگی استفاده کنند. البته ناگفته نماند تأثیر این ماسک ها بیشتر از محصولات تولیدی شیمیایی است.
   خط هایی که در اطراف لب ایجاد شده اند اگر زیاد عمیق نیستند، می توانید سریعاً آن ها را درمان کنید. یکی از ماسک های طبیعی که برای از بین بردن خطوط خنده بسیار تأثیرگذار و مناسب است ماسک عسل، روغن هسته انگور، ماست و چای سبز است. برای تهیه این ماسک مواد مذکور را به خوبی با هم مخلوط کرده و روی خطوط خنده و حتی اطراف چشم که چین و چروک دارد، بمالید. اجازه دهید این ماسک به مدت 20 دقیقه بر روی صورت بماند و سپس صورت را با آب ولرم بشویید.

ماسک ضد چروک دور لب با عسل و انگورReviewed by سه رخ on Nov 29Rating: 3.0ماسک ضد چروک دور لب با عسل و انگوربرای رفع چین و چروک های دور لب می توان از انواع ماسک های طبیعی و خانگی استفاده کرد که یکی از آن ها ماسک انگور و عسل است. در این مقاله شما را با تهیه این ماسک آشنا می کنیم.

برای رفع چین و چروک های دور لب می توان از انواع ماسک های طبیعی و خانگی استفاده کرد که یکی از آن ها ماسک انگور و عسل است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *