ماسک رفع چین و چروک دور لب
ماسک ضد چروک دور لب با عسل و انگور
آذر ۸, ۱۳۹۶
خوراکی ضد چین و چروک
بهترین خوراکی ضد چین و چروک (قسمت اول)
آذر ۹, ۱۳۹۶

ویتامینه مو با آووکادو

ماسک ویتامینه مو

ویتامینه مو با آووکادو

ویتامینه مو با آووکادو

   آووکادو یکی از میوه های استوایی است که با داشتن ویتامین E علاوه بر تقویت موها، موجب نرمی و خوش‌ حالت شدن آن‌ ها نیز می گردد. بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه های معتبر دنیا به مشتریان خود توصیه می کنند از این ماسک طبیعی برای تقویت موهایشان استفاده کنند. برای تهیه ماسک آووکادوی خانگی باید یک عدد آووکادوی رسیده و یک عدد موز را حسابی له کنید و با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون ترکیب کرده، سپس این ماسک را به موها زده و پوست سر خود را به خوبی با آن ماساژ دهید و به مدت 30 دقیقه صبر کنید تا مواد مغذی این ماسک جذب موها شوند. سپس می توانید موها را با آب و شامپو بشویید.
   علاوه بر ماسک آووکادو و موز، با آووکادو می توان یک ماسک مرطوب‌ کننده ساده برای موها نیز تهیه کرد. برای تهیه این ماسک مرطوب‌کننده کافی است دو قاشق غذاخوری روغن جوانه گندم را با یک آووکادوی رسیده مخلوط کنید. بعد از شامپوکردن موها، این ماسک را روی موهای خیس زده و به مدت 20 دقیقه صبر کنید سپس موها را با آب بشویید. این ماسک ها را می توان  یک بار در هفته استفاده کرد. 

ویتامینه مو با آووکادوReviewed by سه رخ on Nov 29Rating: 3.0ویتامینه مو با آووکادوآووکادو یکی از میوه های استوایی است که سرشار از ویتامین بوده و می توان از آن برای تقویت و ویتامینه کردن موها استفاده کرد. در این مقاله نحوه تهیه ماسک ویتایمنه را به شما آموزش می دهیم.

آووکادو یکی از میوه های استوایی است که سرشار از ویتامین بوده و می توان از آن برای تقویت و ویتامینه کردن موها استفاده کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *