ماسک ویتامینه مو
ویتامینه مو با آووکادو
آذر ۸, ۱۳۹۶
محصولات سینره
کرم لیفتینگ سینره
آذر ۹, ۱۳۹۶

بهترین خوراکی ضد چین و چروک (قسمت اول)

خوراکی ضد چین و چروک

بهترین خوراکی ضد چین و چروک

بهترین خوراکی ضد چین و چروک (قسمت اول)

معمولا مواد غذایی که میل می کنید روی پوست تأثیر مستقیم دارد. زمانی که چند شب دیر غذا بخورید، و چند بار در خوردن غذاهای نامناسب و مضر زیاده‌روی کنید، به سرعت نشانه‌ هایی از فرسودگی و پیری زودرس بر روی پوست نمایان خواهد شد. اما می توان با مصرف خوراکی‌ های مناسب مواد مغذی مورد نیاز پوست را تأمین کرده و پوست را نرم‌ تر و صاف‌ تر نمود، همچنین می توان از ایجاد چین و چروک‌ ها روی پوست جلوگیری کرد. مجموعه سه ر خ قصد دارد خوراکی های مناسب برای رفع چین و چروک های پوست را به شما معرفی کند:
۱. آووکادو
   آووکادو یک ابرخوراکی و درمان واقعی برای مشکلات پوستی بوده که سرشار از اسیدهای چرب ضروری برای تقویت و مرطوب‌سازی پوست است ( روغن آووکادو هم‌چنین در میان میوه‌های دیگر دارای یکی از بهترین روغن‌‌ها برای سلامت پوست است). این میوه سرشار از ویتامین E و مجموعه‌ی ویتامین‌های B است که برای صافی و انعطاف‌پذیری پوست بسیار ضروری می باشند. بعلاوه ویتامین C موجود در این میوه یکی از اجزای اصلی تشکیل‌ دهنده‌ پوست است که موجبایجاد پوست زیرین و روپوست خواهد شد.
۲. توت
   توت یکی دیگر از انواع بهترین خوراکی ضد چین و چروک می باشد. انواع مختلف توت‌ها سرشار از آنتی‌ اکسیدان بوده که قادر خواهند بود رادیکال‌ های آزاد را از بین برده و از آسیب‌ های پوستی جلوگیری نمایند. توت می‌تواند باعث افزایش بازسازی سلول‌ ها گردد و پوستی نرم و لطیف و تازه برای شما ایجاد کند. اگر نگران آلاینده‌ های زیست‌ محیطی هستید و از قرار گرفتن در معرض سموم هراس دارید، حتما توصیه می کنیم توت را بیش‌تر از قبل در رژیم غذایی خود قرار دهید.
   بلوبری و تمشک اثرات و فوایدی ویژه برای سلامتی دارند و سرشار از آنتو‌سیانین می باشند که هم رادیکال‌های آزاد را دفع کرده و هم تاثیرات ویتامین C را افزایش خواهند داد. آنها هم‌چنین منبعی مناسب برای ویتامین E می باشند و از هر جهت از مراقبت پوستی را انجام می دهند.


مطالب مرتبط:
بهترین خوراکی ضد چین و چروک (قسمت دوم)
بهترین خوراکی ضد چین و چروک (قسمت سوم)

بهترین خوراکی ضد چین و چروک (قسمت اول)Reviewed by سه رخ on Nov 30Rating: 3.0بهترین خوراکی ضد چین و چروک (قسمت اول)خوراکی های بسیاری وجود دارند که مانع از ایجاد چین و چروک بر روی پوست خواهند شد. در این مقاله قسمت اول خوراکی های ضد چین و چروک را به شما معرفی می کنیم.

خوراکی های بسیاری وجود دارند که مانع از ایجاد چین و چروک بر روی پوست خواهند شد. برای جوانسازی پوست حتما این مقاله را بخوانید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *