خوراکی ضد چین و چروک
بهترین خوراکی ضد چین و چروک (قسمت اول)
آذر ۹, ۱۳۹۶
مهمترین عوارض تاتو
عوارض تاتو بدن (قسمت سوم)
آذر ۹, ۱۳۹۶

کرم لیفتینگ سینره

محصولات سینره

کرم لیفتینگ سینره

کرم لیفتینگ سینره

   با گذشت زمان و تحت تأثیر عوامل مخرب محیطی پوست کم کم شادابی و طراوت خود را از دست داده و دچار چین و چروک خواهند شد. در این حالت بافت و چربی زیر پوست تحلیل رفته و قابلیت ارتجاعی آن کاهش پیدا کرده و در نهایت منجر به افتادگی پوست صورت خواهد شد. عواملی مانند: کاهش سریع وزن و رژیم های لاغری سنگین، بارداری، جاذبه زمین، سونا و حمام های آب گرم طولانی و ... موجب تشدید شدن افتادگی پوست خواهند شد. مهمترین پروتئین های پوست کلاژن و الاستین هستند که از بین رفتن آن ها یکی از اصلی ترین عوامل افتادگی و چروک های پوست است. کرم محکم کننده (لیفتینگ) پوست صورت سینره با استفاده از مواد حاصل از فناوری بیوتکنولوژی، بیو پلیمرهای دریایی و مواد گیاهی، استحکام لازم را برای پوست تأمین کرده و مانع از افتادگی آن خواهد شد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول تأثیر دوجانبه آن می باشد. اثر سریع این محصول در کمتر از چند دقیقه خود را نشان داده و پوست جوانتر به نظر خواهد رسید و از طرف دیگر با افزایش میزان کلاژن در دراز مدت موجب استحکام پوست خواهد شد. این کرم حاوی مواد ضد چروک و مغذی جهت کمک به حفظ ساختار طبیعی پوست نیز می باشد.
ترکیبات مؤثر کرم محکم کننده (لیفتینگ) پوست صورت سینره :
- بیو پلیمرهای دریایی (Chitosan) : کیتوسان یک لایه محافظ الاستیک ایجاد کرده و همچنین موجباستحکام پوست می گردد. کیتوسان خاصیت مرطوب کنندگی دارد که موجب افزایش رطوبت و طروات پوست می گردد.
- کمپلکس MDI : این ماده حاصل فناوری بیوتکنولوژی بوده و یکی از مهار کننده های پرقدرت آنزیم کلاژناز می باشد. کمپلکس MDI با افزایش میزان کلاژن، پوست را در برابر عوامل مخرب مانند نور خورشید، استرس و آلودگی های محیطی محافظت می کند.
- روغن گل همیشه بهار : این عصاره موجب نوسازی سلول های پوست می شود و دارای خواص مرطوب کنندگی و ضد التهاب فوق العاده ای است.
- روغن جوانه گندم : این روغن سرشار از ویتامین های D, E, A، لستین و مقدار کمی اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 بوده و اکتاکوزانول موجود در آن منبع غنی انرژی برای پوست به شمار خواهد رفت.
- روغن آفتابگردان : حاوی ویتامین های E, A و لینولئیک اسید بوده و به نوسازی پوست کمک خواهد کرد. همچنین از پوست در برابر اثرات مخرب رادیکال های آزاد نیز محافظت می کند.

کرم لیفتینگ سینرهReviewed by سه رخ on Nov 30Rating: 3.0کرم لیفتینگ سینرهکرم لیفتینگ سینره یکی از پرطرفدارترین محصولات سینره است که موجب سفت شدن و جوانسازی پوست و رفع چین و چروک ها می شود. در این مقاله شما را با این کرم آشنا می کنیم.

کرم لیفتینگ سینره یکی از پرطرفدارترین محصولات سینره است که موجب سفت شدن و جوانسازی پوست و رفع چین و چروک ها می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *