نکات آرایشی
نکات آرایشی به گفته میکاپ آرتیست سلبریتی ها
بهمن ۲۵, ۱۳۹۷
آرایش پوست
۱۰ قانون زدن فونداسیون
بهمن ۲۵, ۱۳۹۷

ماسک مو برای آبرسانی موها

ماسک آبرسان مو

ماسک مو برای آبرسانی موها

ماسک مو برای آبرسانی موها

   آبرسانی و هیدراته کردن مو یکی از مهم ترین کارهای است که هر خانمی باید برای مراقبت از موهای خود انجام دهد. هیچکسی دوست ندارد موهایی خشک، شکننده و وز داشته باشد. اگر مو به اندازه کافی رطوبت نداشته باشد دچار خشکی و شکنندگی می شود. برای آبرسانی و هیدراته کردن موها محصولات مختلفی وجود دارد که می توانید با استفاده از ان ها رطوبت از دست رفته موها را به آن ها بازگردانید. اما بهترین محصول و بدون ضرر ترین روش استفاده از ماسک های خانگی است که با استفاده از مواد طبیعی و تقویت کننده تهیه می شوند. در ادامه این مطلب ماسک خانگی مناسب برای آبرسانی موها را به شما آموزش خواهیم داد. 
   برای درست کردن این ماسک مو خانگی به موز، روغن زیتون و عسل نیاز دارید. این بار به جای دور ریختن موزهای سیاه شده، آن را له کرده و با آن یک ماسک مو ساده که در عین حال برای موهای خشک، فوق العاده مغذی است، درست کنید. موز سرشار از پتاسیم است و کمک می کند تا موهایی نرم و درخشان تر داشته باشید. روغن زیتون هم سرشار از اسیدهای چرب است که به راحتی به رشته های مو نفوذ کرده  و رطوبت مورد نیاز موهای خشک را تامین می کند. عسل هم نه تنها برای از بین بردن شکستگی موها مفید است بلکه کمک می کند تا درخشندگی موها بیشتر شود.
   برای درست کردن این ماسک دو عدد موز رسیده را به همراه 4 قاشق روغن زیتون و 2 قاشق عسل داخل مخلوط کن ریخته و میکس کنید. تمام قسمت های مو را به ماسک آغشته کنید و سپس موها را شانه کنید تا ماسک مو به خوبی به تمام قسمت های مو برسد. موها را با یک کلاه پلاستیکی بپوشانید و بعد از 25 دقیقه موها را بشویید.

ماسک مو برای آبرسانی موهاReviewed by آرایشگاه on Feb 14Rating: 2.5ماسک مو برای آبرسانی موهابرای آبرسانی و هیدراته کردن موها می توان از ماسک خانگی روغن زیتون، موز و عسل استفاده کرد و موها را با این ماسک آبرسانی و تقویت نمود. در این مقاله ماسک مو برای آبرسانی موها را به شما آموزش می دهیم.

برای آبرسانی و هیدراته کردن موها می توان از ماسک خانگی روغن زیتون، موز و عسل استفاده کرد و موها را با این ماسک آبرسانی و تقویت نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *