مراقبت از پوست
برنامه مراقب از پوست
بهمن ۲۵, ۱۳۹۷
ماسک آبرسان مو
ماسک مو برای آبرسانی موها
بهمن ۲۵, ۱۳۹۷

نکات آرایشی به گفته میکاپ آرتیست سلبریتی ها

نکات آرایشی

نکات آرایشی به گفته میکاپ آرتیست سلبریتی ها

نکات آرایشی به گفته میکاپ آرتیست سلبریتی ها

   پیگیر بودن در مورد سلبریتی ها و افراد معروف یکی از سرگرمی هایی جالب در سراسر دنیا است. با کمی دقت می توان فهمید که سلبریتی ها هم مانند سایر افراد هستند و به همان اندازه دارای چین و چروک بر روی پیشانی، خط لبخند، جای جوش و ... هستند و به تازگی هم از آرایش های خیلی طبیعی و ساده استفاده می کنند. با این حال در آرایش سلبریتی ها نکاتی وجود دارد  که اگر به این نکات توجه داشته باشید می توانید آرایشی شبیه به این افراد مشهور انجام دهید و زیبایی پوست خود را بهتر و بیشتر نشان دهید. در این مطلب قصد داریم نکات آرایشی 3 میکاپ آرتیست سلبریتی ها مثل تیم کوئین (Tim Quinn)، وی پی از جورجیو آرمانی (VP of Giorgio Armani) و گاد کوهن (Gad Cohen) را به شما آموزش دهیم.
- وقت بیشتری برای آماد سازی پوست صرف کنید!
   اگر وقت کافی و مناسبی را برای آماده کردن پوست صرف کنید آرایش صورت بسیار عالی تر و زیباتر خواهد شد. تیم کوئین پیشنهاد می کند بیشترین وقت را برای مرطوب سازی و آماده کردن پوست صرف کنید و سپس آرایش صورت را شروع کنید. اگر پوست خشک و خسته دارید بهتر است از ماسک های حاوی اسید هیالورونیک (hyaluronic acid) که فوق العاده آبرسان هستند استفاده نمایید تا پوست صورت تازه و شاداب شود. 
- آرایش را لایه به لایه روی پوست اعمال کنید!
   به لطف تلویزیون های باکیفیت HD و همچنین فلاش دوربین های قوی و باکیفیت تمام ایرادهای پوستی واضح و مشخص خواهند شد که معمولا برای هیچکس خوشایند نیست! تیم کوئین معتقد است که برای آرایش صورت از یک رویکرد لایه ای و تدریجی استفاده کنید. یعنی به تدریج رنگ و پوشش را بر روی پوست اعمال کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. مثلا به جای استفاده از یک لایه ضخیم و زیاد از کرم پوشش دهنده پوست، بهتر است از چند لایه ظریف، سبک و کم حجم استفاده کنید تا نتیجه کار بهتر شود.
- کرم پودری با رنگ گرم تر و درخشان تر انتخاب کنید!
   کوهن معتقد است که رنگ کرم پودر یا فونداسیون باید گرم تر از تن واقعی پوست باشد. پس ترجیحا کرم پودری را انتخاب نمایید که یک تا دو سایه عمیق تر و طلایی تر از رنگ پوست شما باشد تا بعد از استفاده بر روی پوست، رنگی طبیعی و درخشان برای چهره ایجاد کند. در حقیقت با استفاده از این ترفند درخشش خیلی بهتری برای پوست ایجاد می شود. درست چیزی شبیه به پوست سلبریتی ها! با اضافه کردن یک قطره از golden luminizer به کرم پودر خود می توانید این درخشش و گرمی را برای این محصول ایجاد کنید. 
- استفاده از لوازم آرایش کرمی به جای لوازم آرایش پودری!
   درخشندگی و شفافیتی که لوازم آرایش کرمی برای پوست ایجاد می کنند بسیار بیشتر از محصولات پودری است و به همین دلیل میکاپ ارتیست سلبریتی ها توصیه می کنند که محصولات کرمی را جایگزین محصولات پودری کنید. این موضوع برای محصولاتی مثل سایه چشم، برنزر و رژگونه هم صدق می کند. لوازم آرایش پودری معمولا ظاهر خطوط، چین و چروک پوست را خیلی بیشتر و عمیق تر نشان می دهد و همچنین موجب می شود تا پوست خشک و خشن به نظر برسد.
- استفاده از خط چشم بیشتر و سایه چشم کمتر!
   سلبریتی ها معمولا از مژه مصنوعی که بادقت و توسط میکاپ آرتیستها روی مژه نصب می شود، استفاده می کنند و گاهی هم سایه چشم اسموکی فوق العاده ای دارند! اما واقعا این سبک از آرایش ها برای زندگی روزمره و عادی نیاز نیست! به گفته کوهن هیچ کدام از سلبریتی ها در زندگی عادی و روزانه چنین آرایش هایی ندارند و فقط در فستیوال ها از این مدل آرایش استفاده می کنند. استفاده از یک خط چشم ژلی سیاه رنگ و کشیدن خط چشم در بالای پلک یا خط مژه پایین به همراه ریمل زدن به مژه ها کمک می کند تا شکل چشم ها بسیار زیباتر دیده شود. پس بهتر است آرایش چشم ساده را جایگزین آرایش چشم سنگین و غیر معمول کنید تا زیبایی بیشتری داشته باشید. 
- آرایش مناسب برای ابروها
   پر کردن ابروها از قسمت بالای ابرو و همچنین کشیدن و امتداد دادن ابروها کمک می کند تا چهره جوان تری داشته باشید. به گفته کوهن آرایشگر معروف ابروها را به بهترین شکل ممکن حالت دهید، اطراف ابرو را مرتب کنید با استفاده از مداد و سایه ابرو به طور طبیعی پر کنید و دقت کنید تا رنگ ابرو حالتی شبیه به رنگ قهوه ای یا دودی داشته باشد و خیلی پررنگ و غیر طبیعی نشود.
- استفاده از خط لب همرنگ با رنگ طبیعی لب ها
   میکاپ آرتیست سلبریتی ها معتقد هستند که استفاده از خط لبی که دقیقا با رنگ طبیعی لب ها تناسب دارد کمک می کند تا بتوانید کمی به حجم و اندازه واقعی لب ها اضافه کنید بدون اینکه ظاهر غیر طبیعی برای لب ایجاد شود! استفاده از این ترفند ظاهر بسیار مناسب تر و طبیعی تری را نسبت به کشیدن خط لب همرنگ با رژلب در اطراف لب ها ایجاد می کند.
- آرایش صورت را تک رنگ انتخاب کنید!
   بهتر است یک پالت سایه چشم با رنگ های خنثی گرم و سرد انتخاب کنید و از بین این رنگ ها برای آرایش چشم ها بهترین انتخاب را داشته باشید. اضافه کردن یک لایه رنگ خنثی گرم تر یا سردتر کمک می کند تا آرایش شما تغییر کند و زیبایی بیشتری را برای چهره ایجاد می کند. به علاوه بهتر است آرایش صورت، چشم ها و لب را هم تک رنگ و طبیعی انتخاب کنید تا زیبایی چهره در همه جای صورت دیده شود. بهتر است آرایش را هم از دور و هم از نزدیک چک کنید. استفاده از آینه های بزرگ نما و دور نما بهترین راهنمای شما برای آرایش صورت هستند و کمک می کنند تا آرایشی بدون عیب و نقص و عالی داشته باشید.

نکات آرایشی به گفته میکاپ آرتیست سلبریتی هاReviewed by آرایشگاه on Feb 14Rating: 3.0نکات آرایشی به گفته میکاپ آرتیست سلبریتی هابسیاری از ارایشگران افراد مشهور برای اینکه بتوانند آرایشی بی عیب و نقص برای سلبریتی ها ایجاد کنند ار ترفندهای آرایشی خاصی استفاده می کنند. در این مطلب این ترفندها را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از ارایشگران افراد مشهور برای اینکه بتوانند آرایشی بی عیب و نقص برای سلبریتی ها ایجاد کنند ار ترفندهای آرایشی خاصی استفاده می کنند. در

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *