آرایش لب
نکات آرایش لب
بهمن ۲۴, ۱۳۹۷
نکات آرایشی
نکات آرایشی به گفته میکاپ آرتیست سلبریتی ها
بهمن ۲۵, ۱۳۹۷

برنامه مراقب از پوست

مراقبت از پوست

برنامه مراقب از پوست

برنامه مراقب از پوست

مراقبت از پوست مانند رژیم دارای برنامه هفتگی مشخصی است که باید آن را به صورت مرتب پیگیری کنید تا پوستی شاداب و جوان داشته باشید. در این مطلب سعی داریم برنامه هفتگی برای داشتن پوستی شاداب و جوان را به شما آموزش دهیم. 
برنامه هفتگی برای داشتن پوست بهتر - هفته اول
- لایه برداری از پوست
بهترین روش این است که هفته ای دو بار از پوست لایه برداری کنید. دو نوع لایه بردار برای پوست وجود دارد: لایه برداهای شیمیایی و لایه بردارهای فیزیکی!
لایه بردارهای شیمیایی گزینه بهتری برای لایه برداری از پوست هستند. این روش می تواند به آرامی تمام سلول های مرده را از سطح پوست جدا کند و پوستی سالم تر و شاداب تری را برای شما فراهم کند.
- استفاده از ماسک خاک رس
تمرکز هفته اول بر روی پاکسازی و تمیز کردن پوست است بنابراین توصیه می کنیم در هفته اول از یک ماسک خاک رس عالی و باکیفیت استفاده کنید. ماسک خاک رس کمک می کند تا تمام ناخالصی ها و آلودگی هایی که در منافذ پوستی وجود دارند از پوست خارج شده و پاکسازی عمیق تری از پوست صورت انجام شود. 
- افزایش درخشش پوست
سرم ویتامین C کمک می کند تا آنتی اکسیدان های مورد نیاز پوست افزایش پیدا کند و همچنین موجب افزایش درخشش و روشن شدن پوست نیز خواهد شد. علاوه بر این سرمهای ویتامین C برای درمان و کاهش لکه های تیره پوست هم مناسب هستند و اگر پوست شما خیلی زود دچار لکه می شود و جای جوش روی پوست باقی می ماند بهتر است استفاده از سرم ویتامین C را در روتین مراقبت از پوست هفته اول قرار دهید.
برنامه هفتگی برای داشتن پوست بهتر - هفته دوم
- استفاده از یک ماسک خوب برای هنگام خواب
در هفته دوم تمرکز اصلی باید بر روی بهبود و هیدراتاسیون پوست باشد بنابراین باید از یک ماسک شب عالی در هنگام خواب استفاده کنید. زنان کره ای هرشب از یک ماسک خواب استفاده می کنند اما شما می توانید هفته ای سه بار از این ماسک استفاده کنید. ماسک خواب (sleeping mask) یک کرم شب سوپر شارژر است که فرآیند بازسازی و ترمیم پوست که به طور طبیعی در هنگام خواب انجام می شود را سریع تر و بهتر خواهد کرد و همچنین این ماسک از کاهش رطوبت پوست هم جلوگیری می کند. Avocado Melt Sleeping Mask یکی از ماسک شب های فوق العاده است که می تواند برای پوست خیلی مفید باشد.
- استفاده از ماسک صورت و فیشیال خانگی
در هفته دوم بهرت است از روشهای خانگی برای بهتر شدن پوست خود استفاده کنید. استفاده از انواع ماسک خانگی در کنار بخور دادن به پوست کمک می کند تا پوست شما خیلی بهتر و شاداب تر شود. بخار دادن به پوست کمک می کند تا منافذ پوستی عمیق تر آبرسانی و پاکسازی شود.
- عادت های روزمره برای مراقبت بهتر از پوست
   خواب خوب و نوشیدن آب به مقدار زیاد یکی از عادت های روزمره ای است که کمک می کند تا پوستی بهتر داشته باشید. بهتر است در کنار تمام مراقبت هایی که از پوست خود دارید به این دو موضوع ساده و در عین حال مهم هم توجه داشته باشید تا پوست همیشه شاداب، باطراوت، جوان و سالم باشد. 
اگر این برنامه دو هفته ای را اجرا کنید و در کنار آن خواب کافی و نوشیدن آب به مقدار زیاد هم داشته باشید مطمئن باشید بعد از پایان 2 هفته، پوستی درخشان تر و بهتر خواهید داشت.

برنامه مراقب از پوستReviewed by آرایشگاه on Feb 14Rating: 3.0برنامه مراقب از پوستبرای مراقبت از پوست بهتر است یک برنامه منظم دو هفته ای برای خود داشته باشید تا پوست شما در این مدتبه صورت عمیق پاکسازی و جوان شود. در این مقاله برنامه مراقب از پوست در دو هفته را به شما آموزش می دهیم.

برای مراقبت از پوست بهتر است یک برنامه منظم دو هفته ای برای خود داشته باشید تا پوست شما در این مدتبه صورت عمیق پاکسازی و جوان شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *