مراقبت از پوست
مراقبت از پوست صورت قبل از خواب
بهمن ۲۴, ۱۳۹۷
مراقبت از پوست
برنامه مراقب از پوست
بهمن ۲۵, ۱۳۹۷

نکات آرایش لب

آرایش لب

نکات آرایش لب

نکات آرایش لب

شاید برای شما هم پیش آمده، با این که وقت زیادی را برای رژ لب زدن می‌گذارید اما بعد از آرایش لب ، شاهد پوسته پوسته شدن لب‌هایتان باشید. با انجام این نکات آرایشی در رژلب زدن و خط لب زدن، شاهد زیبایی بیشتر لب‌هایتان باشید. آیا رژلب ها نیز تاریخ مصرف دارند؟
- رژ لب نزدن روی لب‌های ترک خورده
می‌توانید با خوردن آب کافی از ترک خوردن لب جلوگیری کنید. همچنین می‌توانید قبل از رژ لب زدن از وازلین و یا مرطوب کننده‌های لب استفاده کنید.
- لایه برداری کردن لب‌ها قبل از آرایش لب
علاوه بر آنکه باید لب‌هایتان را مرطوب کنید، لایه برداری از آن نیز امری ضروری است. پس با استفاده از یک لایه بردار ملایم و مرطوب کننده، پوست‌های اضافی روی لب‌های خود را از بین ببرید. لایه برداری پوست مرده روی لب، لب‌های شما را نرم و آماده برای آرایش لب می‌کند.
- استفاده از خط لب
خط لب باعث زیاد ماندن رژلب و مانع از پخش شدن رژ لب در اطراف می‌شود. زدن خط لب به شما کمک می‌کند که بدانید دقیقا در کدام قسمت‌ها از رژلب استفاده کنید. 
- استفاده درست از خط لب
درست است که قبل از آرایش لب ، استفاده از خط لب ضروری است، اما شما خط لب می‌کشید که فقط چهره‌ و لب‌هایتان زیبا به نظر بیایند نه آنکه برای خود لب‌های جدیدی را طراحی کنید! برای اینکه آرایش لب زیبا و طبیعی داشته باشید، خط لب را فقط در مرکز دهان خود بزنید.
- استفاده نکردن از خط لب تیره
خط لب باید مکمل رنگ رژلب تان باشد، برای مثال اگر از خط لب تیره رنگ استفاده می‌کنید، تمام لب خود را از آن زده و رژ لب خود را با خط لب تان در گوشه‌ها ترکیب کنید. برای خرید خط لب ، رنگی را انتخاب کنید که بیشترین تطابق را با رنگ رژ لب ‌تان داشته باشد، در اینصورت آرایش لب شما طبیعی و زیبا جلوه خواهد کرد.
- استفاده از رنگ مناسب پوست
رژلب دارای تن‌های مختلفی است که برای بهتر دیده شدن آرایش لب هایتان نیاز است که مناسب‌ترین تن آن را انتخاب کنید. اگر تن پوستی زرد دارید، رنگ‌های گرم برای آرایش لب شما بهتر است و اگر تن پوست شما صورتی است، رنگ‌های آبی یا بنفش مناسب پوست شماست. پوست‌های رنگ پریده نباید از رژلب های روشن یا به رنگ زرد استفاده کنند. پوست‌های تیره رنگ نیز نباید از رژ لب های روشن یا کمرنگ استفاده کنند، تن رنگی تیره برای این افراد مناسب‌تر است.
- استفاده از رنگ مناسب اندازه لب
رژ لب می‌تواند لب‌های شما را بزرگتر و یا کوچکتر نشان دهد و این بستگی به رنگی دارد که انتخاب کرده‌اید. اگر لب‌های کلفتی دارید و می‌خواهید نازکتر دیده شوند از رژ لب های تیره رنگ و اگر لب‌های شما نازک است و می‌خواهید که پرتر نشان داده شوند از رژ لب های روشن‌تر و براق‌تر استفاده کنید.
- چطور رژ لب بزنیم؟
بهترین شیوه برای آرایش لب آن است که ابتدا روی لب پایینی رژ بزنید و سپس لب‌هایتان را روی هم بمالید تا لب‌های بالایی‌تان هم رنگ بگیرد، سپس با انگشت این رنگ را روی لب‌هایتان یکنواخت کنید. اگر می‌خواهید دوام رژ لب روی لب‌هایتان بیشتر شود، ابتدا با مداد لب همرنگ رژتان روی لب را پوشش داده و سپس رژ لب بزنید.

نکات آرایش لبReviewed by آرایشگاه on Feb 13Rating: 2.5نکات آرایش لبآرایش لب ها یکی از مهم ترین بخش های آرایش صورت است زیرا قسمت اعظمی از زیبایی صورت شما به لب ها بستگی دارد. در این مقاله نکات آرایش لب را به شما آموزش خواهیم داد.

آرایش لب ها یکی از مهم ترین بخش های آرایش صورت است زیرا قسمت اعظمی از زیبایی صورت شما به لب ها بستگی دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *