درمان شوره سر
ماسک مو برای کاهش شوره سر
بهمن ۲۴, ۱۳۹۷
آرایش لب
نکات آرایش لب
بهمن ۲۴, ۱۳۹۷

مراقبت از پوست صورت قبل از خواب

مراقبت از پوست

مراقبت از پوست صورت قبل از خواب

مراقبت از پوست صورت قبل از خواب

   شب ها بهترین زمان برای ریکاوری و استراحت بدن است و می تواند فرصت مناسبی برای رسیدگی به پوست باشد. به گفته متخصصان پوست در تمام طول مدتی که در شب خواب هستید پوست فرصت ترمیم و بازسازی دارد و اگر محصولات درست و موثری را بر روی پوست استفاده کنید، تمام مواد مغذی و ضروری که در این محصولات وجود دارد خیلی راحت جذب پوست خواهد شد و صبح روز بعد پوستی شاداب و باطراوت خواهید داشت.
   پس اگر شب ها قبل از خواب یک روتین مراقبت از پوست درست و اصولی داشته باشید می توانید تمام مشکلات مربوط به پوست را برطرف کنید و از داشتن پوستی سالم و جوان لذت ببرید. در ادامه روش های مراقبت از پوست صورت را قبل از خواب به شما آموزش می دهیم: 
قدم اول: پاک کردن آرایش قبل از خواب
   خوابیدن با آرایش یک ظلم بزرگ برای پوست است! پس همیشه قبل از خواب آرایش صورت را به صورت کامل پاک کنید تا پوست فرصتی برای نفس کشیدن پیدا کند. بهترین پیشنهاد این است که آرایش را با استفاده از یک پاک کننده آرایش ملایم از روی پوست پاک کنید و این کار را با آرامش انجام دهید تا آسیبی به پوست، چشم و مژه ها وارد نشودمیسلار واتر یک محصول عالی برای این کار است که می توانید از داروخانه ها تهیه کنید.
قدم دوم: استفاده از کلینزر ملایم
   مهم نیست چه نوع پوستی دارید. می توانید با استفاده از یک کلینزر (cleanser) یا پاک کننده ملایم پوست خود را تمیز کنید بدون اینکه نگران از بین رفتن چربی یا روغن طبیعی پوست باشیداین کلینزر تمام آلودگی ها و مواد آرایشی باقی مانده روی پوست را از بین می برد و کمک می کند تا پوست شما تمیزتر شده و یک جایگزین بسیار عالی و مناسب برای صابون است.
قدم سوم: استفاده از تونر
   استفاده از تونر کمک می کند تا سطح PH پوست متعادل شود و همچنین رطوبت و چربی پوست در حد مطلوب و متعادل باقی می ماند. پس استفاده از تونر را حتما به برنامه مراقبت از پوست شبانه خود اضافه کنید.
   یکی از تونرهای داروخانه ای و معتبر را با نام Pixi Skintreats Glow Tonic می توانید تهیه کنید این تونر حاوی ویتامین ای و آلوئه ورا بوده که برای پوست بسیار موثر و مفید است.
قدم چهارم: استفاده از محصولات درمانی پوست
   در این مرحله باید از محصولاتی که برای درمان مشکلاتی پوستی دارید، استفاده کنید. این محصولات ممکن است نوعی سرم پوستی باشند و یا اینکه توسط پزشک تجویز شده باشند. پس بهترین زمان برای استفاده از محصولات درمانی زمانی است که پوست به اندازه کافی تمیز شده و قدرت جذب پوست بیشتر است.
قدم پنجم: استفاده از کرم چشم
   استفاده از کرم چشم فقط به منظور کاهش چین و چروک در اطراف چشم نیست. شما می توانید این محصول را از سنین پایین (مثلا بیست سالگی) برای مراقبت از پوست نازک اطراف چشم شروع کنید تا با افزایش سن، پوست اطراف چشم دیرتر دچار چین و چروک شود. بهتر است برای این منظور محصولاتی را انتخاب کنید که فوق العاده آبرسان هستند و مرطوب کنندگی خوبی را برای این قسمت از پوست ایجاد می کنند.
قدم ششم: استفاده از مرطوب کننده
   در آخرین مرحله مراقبت از پوست قبل از خواب باید از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. این کرم ها نقش بسیار مهمی در حفظ جوانی پوست دارند. به عبارت دیگر محصولاتی که باعث آبرسانی به پوست می شوند به هیچ عنوان منافذ پوستی را مسدود نخواهند کرد و به خوبی جذب پوست خواهند شدبهتر است مرطوب کننده هایی را انتخاب کنید که حاوی اسید هیالورونیک هستند؛ زیر این محصولات به پوست کمک می کنند تا رطوبت را خیلی بهتر حفظ کند.

مراقبت از پوست صورت قبل از خوابReviewed by آرایشگاه on Feb 13Rating: 3.0مراقبت از پوست صورت قبل از خوابشب بهترین زمان ممکن برای مراقبت از پوست صورت است که پوست فرصت بازیابی و ترمیم دارد و می توان آن را تغذیه کرد و از مواد مغذی استفاده نمود. در این مقاله روش های مراقبت از پوست صورت قبل از خواب را به شما آموزش می دهیم.

شب بهترین زمان ممکن برای مراقبت از پوست صورت است که پوست فرصت بازیابی و ترمیم دارد و می توان آن را تغذیه کرد و از مواد مغذی استفاده نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *