درمان خشکی مو
ماسک موی خشک
بهمن ۲۳, ۱۳۹۷
مراقبت از پوست
مراقبت از پوست صورت قبل از خواب
بهمن ۲۴, ۱۳۹۷

ماسک مو برای کاهش شوره سر

درمان شوره سر

ماسک مو برای کاهش شوره سر

ماسک مو برای کاهش شوره سر

   شوره سر یکی از مشکلات مو است که بیشتر خانم ها و آقایان با آن مواجه هستند. شوره در واقع پوسته پوسته شدن پوست سر است که در لا به لای تارهای مو دیده می شود. برای درمان شوره سر محصولات بسیار زیادی وجود دارد که می توان از آن ها استفاده نمود. اما اغلب این محصولات دارابی مواد شیمیایی هستند و در کنار درمان شوره سر موجب ایجاد مشکلات دیگری در موها خواهند شد. از این رو ما قصد داریم ماسکی خانگی برای درمان شوره سر را به شما آموزش دهیم که هیچگونه عوارضی برای موها نداشته و شوره و پوسته های کف سر را به صورت کامل از بین می برد. 
   برای درست کردن این ماسک به ماست، تخم مرغ و عسل نیاز دارید. این ماسک مو توسط پریانکا چوپرا استفاده می شود و وقتی یک ماسک مو توسط فردی که موهای درخشان و زیبایی دارد، پیشنهاد می شود مطمئناً اثربخشی خوبی هم بر روی موها دارد. ماست به کار رفته در این ماسک مو، دارای عوامل ضدقارچی است و کمک می کند  تا شوره سر کاهش پیدا کند، تخم مرغ یک منبع عالی از پروتئین است که برای رشد موها مفید بوده و عسل هم موجب افزایش رطوبت و نرمی موها خواهد شد.
   برای درست کردن این ماسک باید 2 قاشق ماست را به همراه 1 قاشق عسل و یک تخم مرغ مخلوط کرده و به مدت 30 دقیقه روی موها قرار دهید و در نهایت با یک شامپو ملایم مثل شامپو بچه موهای خود را شست و شو دهید. این ماسک مو تاثیر بسیار خوبی در از بین بردن حالت پوسته پوسته کف سر یا شوره موها دارد. این ماسک را می توان به راحتی در منزل تهیه کرده و استفاده کنید.

ماسک مو برای کاهش شوره سرReviewed by آرایشگاه on Feb 13Rating: 2.0ماسک مو برای کاهش شوره سربرای کاهش و درمان شوره و پوسته های کف سر محصولات بسیار زیادی وجود دارد که بهترین نوع آن ها ماسک های خانگی و طبیعی است که موجب تقویت موها نیز خواهند شد. در این مقاله ماسک مو برای کاهش شوره سر را آموزش می دهیم.

برای کاهش و درمان شوره و پوسته های کف سر محصولات بسیار زیادی وجود دارد که بهترین نوع آن ها ماسک های خانگی و طبیعی است که موجب تقویت موها نیز خواهند شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *