لاک ناخن
نکات بهداشتی استفاده از لاک
بهمن ۲۳, ۱۳۹۷
درمان شوره سر
ماسک مو برای کاهش شوره سر
بهمن ۲۴, ۱۳۹۷

ماسک موی خشک

درمان خشکی مو

ماسک خانگی برای درمان خشکی مو

ماسک موی خشک

   داشتن موهای خشک و وز برای هیچکس خوشایند نیست. به ویژه خانم ها که بیشتری زیبایی آن ها از موها تأثیر می گیرد. خشک و وز شدن موها دلایل زیادی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به رنگ کردن بیش از حد موها، استفاده از مواد دکلره، استفاده از وسایل حرارتی حالت دهنده مو، استفاده از اسپری های حالت دهنده مو، کم نوشیدن آب و غیره اشاره کرد. با این حال محصولات زیادی در بازار وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان خشکی موها را برطرف کرد. اما این محصولات همگی شیمیایی هستند و ممکن است عوارضی را برای مو ایجاد کنند. به همین دلیل توصیه می کنیم از ورش های خانگی و مناسب استفاده کنید. در ادامه این مطلب دو ماسک موی خانگی برای درمان خشکی موها را به شما معرفی می کنیم.
ماسک شیرنارگیل و عسل
مواد مورد نیاز:
- شیر نارگیل: ½ فنجان (سرشار از پروتئین و مرطوب کننده عمیق مو و درخشان کننده)
- عسل: یک قاشق چایخوری(مرطوب کننده بسیار عمیق و از بین برنده خشکی)
- آب لیموی تازه: یک قاشق غذاخوری (از بین برنده شوره سر و تحریک کننده رشد موی سر)
مواد را با هم مخلوط کرده و خوب هم بزنید تا کاملا میکس شوند.
نحوه مصرف:
   ماسک را از ریشه تا انتهای موها و یا فقط به انتهای موها بزنید و با سرانگشتان از بالا تا پایین، موها را کشیده و نوازش کنید تا ماسک کاملا به خورد موها برود. به مدت 20 تا 25 دقیقه، موها را با حوله یا دستمال سر پوشانده و بعد از این مدت، آن ها را با شامپوی معمولی شسته و آبکشی کنید. این درمان را هر 3 تا 4 روز یکبار انجام دهید و بعد از چند بار استفاده شاهد نرمی و صافی موهای خود خواهید شد. 
ماسک آووکادو
مواد مورد نیاز:
- آووکادو: یک عدد پوست کنده ( بسیار مغذی و سرشار از اسیدهای چرب مفید برای موها)
- شیر نارگیل یا روغن نارگیل: ½ فنجان (تغذیه رسان و مرطوب کننده)
- روغن زیتون: یک قاشق غذاخوری (نرم کننده و درخشان کننده مو و افزایش دهنده حالت کش سانی مو و جلوگیری از شکنندگی)
آووکادو را با پشت چنگال له کرده و وقتی که خوب نرم شد، روغن یا شیر نارگیل و سپس هم روغن زیتون را به آن اضافه کرده و خوب میکس کنید.
نحوه مصرف:
   موها را کمی مرطوب کنید و با یک براش یا دست، ماسک آووکادو را به موها زده و به مدت 20 تا 30 دقیقه منتظر بمانید تا جذب موها و کف سر شود. سپس با استفاده از شامپوی معمولی موها را شسته و خشک کنید. این ماسک را هفته ای یک مرتبه استفاده کنید. ماسک آووکادو به شدت نرم کننده بوده و علاوه بر درمان خشکی و وزی موها و همچنین شوره سر، موجب ترمیم موهای آسیب دیده نیز خواهد شد.

ماسک موی خشکReviewed by آرایشگاه on Feb 12Rating: 2.5ماسک موی خشکبرای درمان خشکی و حالت وز موها محصولات زیادی وجود دارد که بهترین روش استفاده از ماسک های خانگی و طبیعی است که خشکی و زی مو را از بین می برد. در این مقاله بهترین ماسک موی خشک را به شما معرفی می کنیم.

برای درمان خشکی و حالت وز موها محصولات زیادی وجود دارد که بهترین روش استفاده از ماسک های خانگی و طبیعی است که خشکی و زی مو را از بین می برد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *