زیبایی
مزایا و ویژگی های دستگاه لیزر کندلا
بهمن ۷, ۱۳۹۸
سلامت مو
گیاهی که موها را مقاوم می‌کند (۱)
بهمن ۹, ۱۳۹۸

افزایش رشد موها با ماسک روغن نارگیل و زیتون

زیبایی

ماسک روغن نارگیل

افزایش رشد موها با ماسک مو روغن نارگیل و زیتون:

نیاز نیست که حتما برای زیبایی و پرپشتی و رشد موها از محصولات شیمیایی گرانقیمت و یا کاشت مو استفاده کنید. داروهای گیاهی هم وجود دارند که می توانند با حداقل عوارض بیشترین تاثیر را در رشد موها داشته باشند.

همه دوست دارند موهایی، بلند و پرپشت و درضمن ضخیم داشته باشند. ولی امروز متاسفانه اغلب افراد با مشکلاتی همچون اختلال در رشد مو و ریزش مو مواجه هستند. محصولات آرایشی و مراقبتی مو که با مواد شیمیایی تهیه می شوند، آلودگی محیط، سبک زندگی غلط مواردی هستند که ریزش مو و کندی رشد مو را درپی دارند. اما ما روش ها و داروهای گیاهی را به شما معرفی خواهیم کرد که به رشد سریع موها کمک می کنند.

علل دخیل در رشد مو:

رشد موهای شما بستگی به عوامل و نحوه تکامل و ارتباط آن ها با هم دارد. در این قسمت عوامل موثر و دخیل در کاهش رشد مو را خواهید شناخت:

سن، رژیم غذایی غلط و غیر اصولی که شامل ویتامین، مواد معدنی و پروتئین ها نیست.

ضعف در سیستم ایمنی. بر هم خوردن تعادل هورمونی، استرس زیاد روی مو، تغییرات فصلی، آلودگی محیط و نور مستقیم خورشید، ترس و اضطراب، مصرف داروهای رقیق کننده خون و ضد افسردگی، کاهش وزن ناگهانی و ... .

دقت کنید که برای داشتن موهایی سالم و زیبا در درجه اول نیاز است که یک رژیم غذایی مناسب که سرشار از مکمل ها و پروتئین ها باشد دنبال کنید. می ‌توانید برای دریافت مکمل ها از داروهای گیاهی استفاده کنید.

خیلی از داروهای گیاهی می توانند به رشد مو کمک کنند. برخی از آن ها را در ادامه معرفی خواهیم کرد:

چند دارو گیاهی تسریع کننده سریع مو:

روغن زیتون یا روغن نارگیل:

مقداری روغن زیتون و یا روغن نارگیل را با پودر قرص بیوتن ترکیب کنید. پوست سر را با این ترکیب ماساژ داده و شب را به همان صورت استراحت کنید. صبح می توانید موها را شستشو دهید. استفاده از این ماسک مو در هفته دو بار توصیه می شود.

بیوتین در سبزیجات دارای برگ سبز وجود دارد. کمبود این ویتامین ریزش مو را درپی دارد. با مصرف مکمل‌ بیوتین بصورت خوراکی و یا ماسک می توانید فولیکول‌های مو را تقویت کنید و شاهد رشد دوباره موها باشید.

روغن نارگیل و لیمو:

هفت الی هشت کپسول ویتامین  E، روغن نارگیل و لیمو ترش با هم به خوبی ترکیب کنید.

ماسک به دست آمده را روی پوست سر ماساژ دهید و یک شب اجازه دهید روی موها باقی بماند. صبح روز بعد موها را با یک شامپوی ملایم شستشو دهید.

ویتامین E از جمله نیازهای ضروری مو برای شادابی و رشد است. روغن ویتامین E سرشار از آنتی اکسیدان‌ هاست و با رادیکال‌های آزاد مقابله می کند. ویتامین E گردش خون و اکسیژن رسانی به پوست سر را بهبود می بخشد. اگر مرتبا پوست سر با این روغن ماساژ دهید شاهد افزایش رشد موها خواهید بود. در ضمن از شر موخوره و ریزش مو نیز راحت خواهید شد. ویتامین E به صافی و لطافت موها نیز منجرب می شود.

افزایش رشد موها با ماسک روغن نارگیل و زیتونReviewed by Arayesh on Jan 28Rating: 3.0افزایش رشد موها با ماسک روغن نارگیل و زیتونافزایش رشد موها با ماسک روغن نارگیل و زیتون. نیاز نیست که حتما برای زیبایی و پرپشتی و رشد موها از محصولات شیمیایی گرانقیمت و یا کاشت مو استفاده کنید.

افزایش رشد موها با ماسک روغن نارگیل و زیتون. نیاز نیست که حتما برای زیبایی و پرپشتی و رشد موها از محصولات شیمیایی گرانقیمت و یا کاشت مو استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *