بهترین اکستنشن مو
اکستنشن مو
فروردین ۱۹, ۱۳۹۷
درمان خشکی پوست
درمان سریع خشکی پوست
فروردین ۲۰, ۱۳۹۷

ماسک گیاهی ضد کک و مک صورت

ماسک ضد کک و مک

ماسک گیاهی ضد کک و مک صورت

ماسک گیاهی ضد کک و مک صورت

   بسیاری از خانم ها بر روی پوست صورت خود لکه های قهوه ای رنگ به نام کک و مک دارند. برای از بین بردن این لک ها روش های بسیاری وجود دارد. اما توصیه می کنم از ماسک های گیاهی که هیچگونه عوارضشی ندارند استفاده نمایید. یک ماسک گیاهی بسیار مناسب برای از بین بردن لک های صورت که توسط آرایشگران و متخصصان طب سنتی پیشنهاد می شود ماسک آرد باقالی است. برای تهیه این ماسک مواد زیر را نیاز دارید.
- مواد لازم: 
- پودر باقالی دو قاشق غذاخوری (می توان باقالی خشک را آسیاب کرد)
- سرکه یک قاشق مرباخوری
- آب پنج قاشق غذاخوری
- روش تهیه و استفاده: 
   این مواد را ابتدا با هم مخلوط کرده و روی لک ها و قسمت هایی از پوست که کدر هستند، قرار دهید. از یک ربع تا نیم ساعت می توانید ماسک را روی صورت خود بگذارید. درواقع این ماسک هرچه بیشتر روی پوست بماند اثر سفیدکنندگی بیشتری خواهد داشت. بعد از این مدت زمان با استفاده از یک پنبه آغشته به گلاب، به آرامی ماسک را از روی صورت پاک نمایید. 
   نکته:   اگر پوست چربی دارید، می توانید از این ماسک به عنوان اسکراپ یا لایه بردار نیز استفاده نمایید؛ یعنی بعد از یک ربع تا نیم ساعت، با سابیدن پوست به کمک انگشتان خود، ماسک را از روی صورت پاک کرده و همزمان لایه برداری نمایید. بعد از لایه برداری پوست را با آب ولرم شسته و با حوله نرم خشک نمایید. یک مرطوب کننده مناسب هم به پوست صورت خود بزنید تا صورت حالتی لطیف و زیبا داشته باشید. 

ماسک گیاهی ضد کک و مک صورتReviewed by سه رخ on Apr 9Rating: 3.0ماسک گیاهی ضد کک و مک صورتبسیاری از خانم ها و دختران جوان برای از بین بردن لک و کک و مک صورت خود از انواع ماسک های گیاهی استفاده می کنند. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک گیاهی را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها و دختران جوان برای از بین بردن لک و کک و مک صورت خود از انواع ماسک های گیاهی استفاده می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *