ماسک ضد کک و مک
ماسک گیاهی ضد کک و مک صورت
فروردین ۲۰, ۱۳۹۷
بهترین نکات مراقبت از انواع پوست
نکات مراقبت از انواع پوست
فروردین ۲۰, ۱۳۹۷

درمان سریع خشکی پوست

درمان خشکی پوست

درمان سریع خشکی پوست

درمان سریع خشکی پوست

درمان خشکی پوست با مراقبت روزانه از پوست البته به صورت صحیح و کامل دقیق آغاز می شود. روزانه باید 2 مرتبه صبح و عصر پوست خود را تمیز و مرطوب نمایید. می توانید رطوبت پوست خود را با استفاده از مرطوب کننده های طبیعی و گیاهی افزایش دهید، مانند روغن های بدون رنگ ماهی یا کوسه و هم چنین گلیسیرین. برای مراقبت از پوست خود در طول روز از ضد آفتابها با SPF مناسب و مرطوب کننده استفاده نمایید. هر روز کپسول یا مایع روغن ماهی که شامل اسیدهای چرب ضروری و یا روغن دانه کتان هستند را استفاده نمایید. زیرا روغن ماهی، پوست را نرم و انعطاف پذیر می سازد. میزان استفاده از آن در هر روز 2 قاشق سوپخوری است.
   در طول روز 5 تا 10 بار و یا حداقل با هر وعده غذایی از میوه ها و سبزیجات تازه استفاده نمایید. استفاده از میوه هایی مثل موز و پرتقال برای درمان خشکی پوست بسیار توصیه می شود. اما علاوه بر مواردی که گفتیم برای درمان سریع خشکی پوست ماسک های گیاهی وجود دارد که هیچ گونه عوارضی ندارند و موجب تقویت و ترمیم پوست خواهند شد. 
چند ماسک عالی برای درمان خشکی صورت:
- ماسک اسفناج:
   چند برگ از اسفناج را در یک ظرف شیر خیسانده و به مدت 5 دقیقه با شعله ملایم حرارت دهید. در نهایت اسفناج له شده را به روی پوست زده تا پوستی کاملا لطیف داشته باشید.
 - ماسک سیب زمینی:
   برای تهیه این ماسک کافی است سیب زمینی آب پز شده را با مقداری شیر مخلوط کنید و به حالت خمیری شکل درآورده و بر روی پوست بزنید. بعد از مدت زمان 20 دقیقه صورت را با آب ولرم شست و شو دهید.
- چند ماده غذایی مفید برای درمان خشکی پوست صورت:
* روغن زیتون از آن دسته از روغن هایی می باشد که استفاده از آن مانع خروج رطوبت از سطح پوست خواهد شد و از پیشرفت خشکی پوست جلوگیری خواهد کرد.
* کمبود پروتئین ها، ویتامین C، کمبود روی، ویتامین A، و کمبود ویتامین B6 ، E ، B1 موجب ایجاد خشکی پوست خواهد شد.
* همچنین مصرف جوانه گندم و سبوس برنج و نخود فرنگی نیز موجب تامین ویتامین B1 شده که برای نرمی پوست فوق العاده می باشد.
درمان سریع خشکی پوستReviewed by سه رخ on Apr 9Rating: 3.0درمان سریع خشکی پوستبرای درمان خشکی پوست روش ها، ماسک های گیاهی و مواد غذایی مختلفی وجود دارد که لطافت و زیبایی را به پوست بازمی گردانند. در این مقاله این روش ها را به شما آموزش می دهیم.

برای درمان خشکی پوست روش ها، ماسک های گیاهی و مواد غذایی مختلفی وجود دارد که لطافت و زیبایی را به پوست بازمی گردانند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *