درمان خشکی پوست
درمان سریع خشکی پوست
فروردین ۲۰, ۱۳۹۷
معایب اسپری مو
مضرات اسپری مو
فروردین ۲۰, ۱۳۹۷

نکات مراقبت از انواع پوست

بهترین نکات مراقبت از انواع پوست

نکات مراقبت از انواع پوست

نکات مراقبت از انواع پوست :

          اولین مرحله برای داشتن پوست با کیفیت این است که نوع پوست خود را بشناسید. و یک روش مراقبت از جنس پوست خود را دربیاورید . پوست هر کس منحصر به فرد است، بنابراین آنچه که برای فرد دیگری کار می کند ممکن است برای شما کار نکند. نگاهی طولانی و با دقت به پوست خود بیاندازید تا تشخیص بدهید که آیا پوست شما طبیعی، حساس، خشک، چرب یا ترکیبی از آن است.
         اگر پوست نرمال دارید، خوش شانس هستید! پوست شما چرب نمیشود، منافذ پوست شما کوچک است، تن پوست شما معولی به نظر میرسد و شما به ندرت از چروک های پوست رنج میبرید.
        پوست حساس بسیار واکنش پذیر است - بسته به شرایط آب و هوایی، شیوه زندگی و محصولات مورد استفاده شما ممکن است پوست شما خشک، و دچار خارش یا تحریک شود.
       پوست خشک معمولا بعد از تمیز شدن، احساس خشکی می کند . به خصوص هنگامی که در معرض هوای سرد و یا هوای خشک قرار می گیرد. خشک پوست مستعد چروک شدن است، و هیچ منافذ قابل مشاهده ای ندارد.
       پوست روغنی می تواند در عرض یک ساعت پس از شستشو، چرب و براق شود. روغن ممکن است حتی از طریق آرایش شما نفوذ کند و موجب لغزش شود. پوست روغنی مستعد ابتلا به لکه و شکاف است و دارای منافذ قابل مشاهده است.
       پوست ترکیبی به این معنی است که پوست شما می تواند خشک و چرب باشد. ممکن است در اطراف لبه ها پوسته پوسته و خشن باشد، اما در امتداد t-zone (پیشانی، بینی و چانه) چرب باشد . پوست ترکیبی تنها در ناحیه t منطقه ظاهری قابل مشاهده دارد.

علاوه بر این، اینکه آیا شما پوست تیره، پوست روشن، پوست نرمال دارید ، باید هنگام انتخاب محصولات مراقبت از پوست مورد توجه قرار گیرد.

نکات مراقبت از انواع پوستReviewed by سه رخ on Apr 9Rating: 3.5نکات مراقبت از انواع پوست اولین مرحله برای داشتن پوست با کیفیت این است که نوع پوست خود را بشناسید. و یک روش مراقبت از جنس پوست خود را دربیاورید . پوست هر کس منحصر به فرد است، بنابراین آنچه که برای فرد دیگری کار می کند ممکن است برای شما کار نکند

اولین مرحله برای داشتن پوست با کیفیت این است که نوع پوست خود را بشناسید. و یک روش مراقبت از جنس پوست خود را دربیاورید . پوست هر کس منحصر به فرد است، بنابراین آنچه که برای فرد دیگری کار می کند ممکن است برای شما کار نکند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *