بالیاژ دودی
بالیاژ دودی
تیر ۹, ۱۳۹۷
آموزش کراتینه مو با مواد طبیعی
کراتینه مو با مواد طبیعی (قسمت۲)
تیر ۹, ۱۳۹۷

محصولات کراتینه مو

بهترین محصول کراتینه مو

محصولات کراتینه مو

محصولات کراتینه مو

   کراتینه مو روشی معروف برای صاف کردن مو است که به روش برزیلی نیز شناخته می شود. بسیاری از آرایشگران روش کراتینه را بعنوان یک روش درمانی برای موها معرفی می کنند. چون معتقدند با توجه به موادی که در این فرآیند استفاده می شود و کارهایی که بر روی موها انجام می شود تمام صدمات و آسیب های مو از بین رفته و مو دوباره حالت جوان و شاداب خود را به دست خواهد آورد. برای انجام کراتینه روش ها و محصولات مختلفی وجود دارد. توصیه مجموعه سه رخ به شما عزیزان این است که برای انجام کراتینه موها به آرایشگر خود مراجعه کنید و از او بخواهید با توجه به میزان آسیب موها، بهترین روش و بهترین مواد را به شما معرفی کند.

   برای انجام کراتینه محصولات مختلفی وجود که مهم ترین آن ها مواد کراتینه است که به صورت مستقیم بر روی موها زده می شود. اما بغیر از آن محصولات دیگری همچون شامپوهای کراتینه، سرم های کراتینه، ماسک های کراتینه و غیره نیز وجود دارند که در طول مدت زمان و با استفاده مداوم اثرات خود را بر روی موها نشان می دهند. این محصولات بیشتر برای افرادی توصیه می شود که میزان آسیب دیدگی موهای آن ها شدید نیست. البته آرایشگران پس از انجام فرآیند کراتینه به مشتریان خود توصیه می کنند حتما برای دوام و مراقبت از موها از محصولات کراتینه استفاده نمایند تا مواد کراتینه در موها تثبیت شود. شامپوها و ماسک ها و سرمها کراتینه توسط برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. برای تهیه این محصولات می توانید به فروشگاه های معتبر آرایشی بهداشتی مراجعه نمایید. 

محصولات کراتینه موReviewed by آرایشگاه on Jun 30Rating: 3.0محصولات کراتینه موبرای کراتینه و صاف کردن موها انواع محصولات کراتینه وجود دارد که با کمک هر یک از آن ها می توانید آسیب های مو را به طور کامل از بین ببرید. در این مقاله محصولات کراتینه مو را به شما معرفی می کنیم.

برای کراتینه و صاف کردن موها انواع محصولات کراتینه وجود دارد که با کمک هر یک از آن ها می توانید آسیب های مو را به طور کامل از بین ببرید.

1 دیدگاه

  1. Darya گفت:

    ممنونم از مطلب خوبتون 🙂

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *