بهترین محصول کراتینه مو
محصولات کراتینه مو
تیر ۹, ۱۳۹۷
هزینه انجام اولاپلکس
قیمت اولاپلکس
تیر ۹, ۱۳۹۷

کراتینه مو با مواد طبیعی (قسمت۲)

آموزش کراتینه مو با مواد طبیعی

کراتینه مو با مواد طبیعی (قسمت۲)

کراتینه مو با مواد طبیعی (قسمت۲)

در مقاله کراتینه مو با مواد طبیعی (قسمت۱) نکات اولیه برای جایگزین کردن کراتینه با استفاده از مواد طبیعی را آموزش دادیم. در این مطلب ادامه جایگزین های مناسب برای کراتینه را با اسفاده از مواد طبیعی به شما آموزش می دهیم. 
۴. برای افزایش نفوذ مواد نرم‌ کننده،‌ این مواد را شب‌ ها به موها بزنید.
   اگر موهای خشک و شکننده دارید، می‌توانید درمان‌ های شبانه‌ را برای نرم کردن موها امتحان کنید. این درمان‌ ها معمولا با روغن آرگان انجام شده و  فقط کافی است  ۴ تا ۱۰ قطره از آن را کف دست خود گرم کرده و بعد به‌ وسیله آن سر خود را ماساژ دهید. روغن را به تمام موهای خود زده سپس موهای خود را بیچید و یک کلاه استخر روی آن قرار دهید. گرمای طبیعی بدن شما به وسیله‌ کلاه استخر بین موها حفظ خواهد شد. این کار کمک می‌ کند روغن بیشتر به موها نفوذ کند. همچینین با این روش بالش شما هم چرب نخواهد شد. صبح موها را مثل همیشه شسته و آن‌ قدر آب بکشید که آثار روغن کاملا از بین بروند. اگر پوست سر شما خشک است یا موهایتان شوره دارد، دو بار در هفته از این روش استفاذه کنید تا شوره‌ مو از بین رود.
۵. روغن عصاره‌ های گیاهی را نیز امتحان کنید.
   روغن‌ های گیاهی می‌ توانند سلامتی مو را بهبود بخشند. این روغن‌ ها موها را سالم‌ تر و قوی‌ تر می کنند. اگر موهای شما وزوزی و پوست سرتان متورم است، روغن‌ های گیاهی رزماری، صدر و مریم‌ گلی موها را ضخیم‌ تر خواهند کرد و از تورم پوست سر جلوگیری می‌ کنند. امروزه بسیاری از شامپوها حاوی روغن‌ های گیاهی هستند. البته استفاده از نرم‌ کننده‌ هم می‌ تواند به شانه‌ کردن موهای وزوزی کمک‌ کرده و موها را درخشان‌ تر سازد. البته می‌ توانید بسته‌ به نوع موهای خود با استفاده از روغن‌ های گیاهی در خانه نرم‌ کننده‌ی مو درست کنید.
۶. از روغن نارگیل برای حافظت از موها استفاده کنید.
   اگر موها را زیادی داغ کنید در واقع به‌آسانی به آنها صدمه زده اید. البته روغن نارگیل می‌ تواند کمک کند تا از موهای خود محافظت کنید. روغن نارگیل از شکنندگی موها جلوگیری کرده و یکی از بهترین مواد برای نرم کردن موهای وزوزی است. بسته‌ به میزان موهای خود با میزان خیلی کمی (یک‌چهارم تا یک قاشق چای‌خوری) روغن شروع کنید. روغن را در دست‌ های خود گرم کنید. از ریشه تا نوک موها را به آن آغشته کرده و بعد سشوار بکشید و هر‌ طور که می‌خواهید حالت دهید. فقط کمی بیشتر طول می‌ کشد تا موها خشک شوند، ولی با استفاده از روغن نارگیل موها نرم و درخشان و حالت‌ پذیر خواهند شد. حتی اگر موهای شما موخوره دارد می‌ توانید از روغن نارگیل استفاده کنید تا موخوره‌ ها از بین بروند. فقط کمی روغن نارگیل را به ته موهای خود بمالید. حتی اگر موها هیچ مشکلی ندارند، باید بدانید که هیچ‌ چیز به‌اندازه‌ روغن نارگیل برای مو مناسب نیست.

کراتینه مو با مواد طبیعی (قسمت۲)Reviewed by آرایشگاه on Jun 30Rating: 3.0کراتینه مو با مواد طبیعی (قسمت۲)برای کراتینه مو مواد طبیعی بسیار زیادی بعنوان جایگزین وجود دارند که می توانید از آن ها برای احیاء و بازسازی موهای خود استفاده کنید. در این مقاله قسمت دوم کراتینه مو با مواد طبیعی را به شما آموزش می دهیم.

برای کراتینه مو مواد طبیعی بسیار زیادی بعنوان جایگزین وجود دارند که می توانید از آن ها برای احیاء و بازسازی موهای خود استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *