سلامت مو
مقدار شامپوی مصرفی موهای بلند و کوتاه
مهر ۶, ۱۳۹۹
نیازهای پوست برای سلامت ماندن
تیر ۲۹, ۱۴۰۰

مراقبت از موهای مشکی

زیبایی

مراقبت موی مشکی

مراقبت از موهای مشکی:

زیبایی موهای مشکی:

اگر موهای شما مشکی است پس خوش شانس هستید چرا که این رنگ مو هیچوقت کهنگی ندارد و خیلی ها هم با رنگ مو سعی می کنند موهایی مشکی داشته باشند. اما همچون دیگر رنگ موها موهای مشکی نیز نیاز به مراقبت دارند تا زیبایی و سلامت خود را از دست ندهند.

مو‌های مشکی از جمله رنگ موهایی است که همیشه مورد توجه افراد قرار می گیرد، جالب است بدانید اکثر افراد هنگام تولد با موهای مشکی متولد می شوند و به مرور رنگ موها تغییر می کند. البته برخی نیز هنگام تولد مو‌هایی روشن یا خرمایی دارند.

در این قسمت توصیه هایی برای شما داریم که کمک می کنند موهای مشکی شما شاداب و درخشان بمانند.

ویژگی های مو‌های مشکی:

موهای مشکی نیز انواع فرفری، صاف، مجعد و موج دار دارد.

خوب است بدانید که مراقبت از مو‌های مشکی همچون مو‌های رنگ شده سخت است، درصورتی که از شامپو یا تقویت کننده نامناسب موهای مشکی استفاده کنید، موها کدر، خشک و بدحالت خواهند شد.

جالب است بدانید که مو‌های مشکی رنگ دانه‌های متفاوتی دارند که سبب می شود این رنگ مو شفاف و درخشان تر از سایر رنگ ها به نظر برسد. اگر مدام موهای مشکی را رنگ کنید و یا از محصولات آرایشی بی کیفیت استفاده کنید این رنگ دانه ها ازبین می روند و موها کدر می شوند.

شامپو کردن مو‌های مشکی:

همیشه موها را با آب ولرم بشویید، چون آب سرد یا آب گرم درخش مو‌های مشکی را کاهش می‌دهد.

اگر مو‌های شما مشکی است می توانید دو روز یکبار موها را بشویید، اما دقت کنید شامپوی مصرفی حتما متناسب با جنس موهای شما باشد. چنانچه موهای چربی دارید از شامپوی موهای خشک استفاده نکنید. چرا که این شامپوها چربی کف سر را افزایش خواهند داد.

پس از مصرف شامپو و خروج از حمام، یک تقویت کننده به مو‌های خود بزنید. مصرف تقویت کننده در هفته یک بار توصیه می شود.

موهای کوتاه به تقویت کننده زیادی احتیاج ندارند و فقط باید آن را به ریشه موها بزنید و به آرامی ماساژ دهید. چنانچه موهایتان خیلی بلند است حتما مقداری از تقویت کننده را به نوک موها نیز بزنید. زدن تقویت کننده به نوک موها از ایجاد دو شاخ شدن، موخوره و ... جلوگیری می کند.

پس از استحمام مو‌های خود را در معرض گرما و باد سشوار قرار ندهید. بهتر است ۲۰ دقیقه صبر کنید، موها را مدتی در حوله‌ای نرم بپوشانید و اجازه دهید رطوبت اضافه جذب حوله شود.

اگر می خواهید درخشش موهای مشکی را حفظ کنید حتما پیش از خروج از حمام موها را با آب سرد آبکشی کنید.

چنانچه در موهای شما آسیب دیدگی وجود دارد نیاز است که از سرم‌های تقویت کننده استفاده کنید. با مصرف مرتب سرم های تقویت کننده می توانید موهای آسیب دیده را ترمیم کنید.

مراقبت از موهای مشکیReviewed by Arayesh on Sep 28Rating: 3.0مراقبت از موهای مشکیمراقبت از موهای مشکی. زیبایی موهای مشکی. همچون دیگر رنگ موها موهای مشکی نیز نیاز به مراقبت دارند تا زیبایی و سلامت خود را از دست ندهند.

مراقبت از موهای مشکی. زیبایی موهای مشکی. همچون دیگر رنگ موها موهای مشکی نیز نیاز به مراقبت دارند تا زیبایی و سلامت خود را از دست ندهند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *