بهترین راه درمان کش آمدن مو
درمان کش آمدن مو
آبان ۲۷, ۱۳۹۶
ماسک لایه بردار
بهترین روش های سفید کردن پوست (قسمت سوم)
آبان ۲۷, ۱۳۹۶

مراقبت های بعد از کاشت ریش و سبیل

کاشت ریش و سبیل

مراقبت های بعد از کاشت ریش و سبیل

مراقبت های بعد از کاشت ریش و سبیل

   پس از کاشت ریش و سبیل طبیعی، بیمار می تواند به راحتی موهای صورت خود را اصلاح کند و ظاهر موهای صورت را با توجه به سلیقه شخصی تنظیم نماید. در این عمل برای ایجاد یک ظاهر طبیعی، موهای ریش و سبیل به صورت منفرد و گاهی اوقات دو تایی کاشته می‌شوند. بعد از انجام عمل باید در مورد کاشت موهای صورت، محل دقیق پیوندها و زاویه آنها مراقبت به عمل آید. برای مراقبت از موهای کاشته شده بعد از عمل بهتر است به نکات مطرح شده در ذیل دقت فرمائید:
۱.اصلاح صورت
   معمولاً پزشکان از بیماران خود می خواهند که بین ده روز تا دو هفته بعد از انجام کاشت ریش و سبیل از اصلاح کردن موهای صورت خود خودداری نمایند. این مدت زمان که توسط جراح تعیین می گردد با توجه به شرایط هر بیمار متفاوت خواهد بود. برخی از بیماران می‌توانند یک هفته پس از انجام کاشت با آرامی و احتیاط موی صورت خود را کوتاه کرده و ریش و سبیلی کاشته شده تا حداقل ده روز مانند ته ریش بر روی صورت باقی می‌ماند.
۲. ریکاوری و بهبود بعد از کاشت
   پس از انجام عمل نباید به مدت ۵ روز نباید ناحیه ریش و سبیل با آب تماس داشته باشد. یک روز پس از انجام عمل کاشت فرد می تواند به شغل و کار خود ادامه دهد، اما آثار عمل باقی خواهد ماند که البته زیاد نیست. همچنین پس از گذشت ۳ ماه موها برای همیشه رشد خواهند کرد.
۳.ماندگاری ریش و سبیل کاشته شده
   نتایج حاصل از پیوند مو به صورت و کاشت ریش و سبیل دائمی است. مویی که جدیداً به پوست پیوند زده شده مانند موی معمولی رشد خواهد کرد و این حالت برای همیشه ادامه دارد. موی پیوند زده شده طبیعتا خصوصیات قبلی خود را حفظ کردهخواهد کرد و دچار ریزش نخواهد داشت و از الگوی ریزش مو یا کم پشت بودن موها در ناحیه‌ای که کاشته شده پیروی نکرده و ثابت باقی خواهد ماند.
۴.روند رشد موهای کاشته شده
   افرادی که در ناحیه ریش و سبیل پیوند مو انجام می دهند در مقایسه با افرادی که پیوند موی سر انجام داده اند ، به طور واضح و آشکارتری رشد موی خود را مشاهده خواهند کرد. زیرا معمولاً دو ماه پس از کاشت مو، رشد چشمگیری را در موهای پیوند زده شده خواهید دید. در صورتی که تمایل دارید ریش و سبیل شما خیلی بلند باشد باید بین ۴ تا ۶ ماه وقت بگذارید تا موها به صورت یکدست بلنده شده و ظاهری زیبا و مرتب پیدا کند.

مراقبت های بعد از کاشت ریش و سبیلReviewed by سه رخ on Nov 18Rating: 3.0مراقبت های بعد از کاشت ریش و سبیلبعد از انجام کاشت ریش و سبیل مراقبت های لازم برای موهای کاشته شده و پوست انجام می گیرد تا مشکلی بعد از کاشت ایجاد نگردد. در این مقاله این مراقبت ها را به شما معرفی می کنیم.

بعد از انجام کاشت ریش و سبیل مراقبت های لازم برای موهای کاشته شده و پوست انجام می گیرد تا مشکلی بعد از کاشت ایجاد نگردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *