مراقبت از پوست
مراقبت از پوست با روغن شاه دانه
دی ۶, ۱۳۹۷
خشک شدن لاک ناخن
روش سریع خشک شدن لاک
دی ۷, ۱۳۹۷

مراقبت از پوست با زغال فعال

ماسک رغال

مراقبت از پوست با زغال فعال

مراقبت از پوست با زغال فعال

   همیشه وقتی صحبت از مراقبت پوست می شود بسیاری از افراد تصور می کنند باید هزینه های زیادی را برای این کار بپردازند. اما در حقیقت چنین چیزی نیست و بسیاری از موارد برخلاف تصور عامل مراقبت از پوست هزینه زیادی لازم ندارد. شما می توانید با استفاده از مواد طبیعی که در منزل دارید از پوست خود مراقبت کنید و آن را شاداب و جوان سازید. در گذشته که بسیاری از کرم ها و سرم ها و تونرها و محصولات مراقبت از پوست وجود نداشت زنان با استفاده از مواد طبیعی از پوست خود مراقبت می کردند و بسیار هم موفق عمل کرده اند. شاید به همین دلیل است که بسیااری از خانم ها امروزه به استفاده از مواد طبیعی برای مراقبت از پوست خود روی آورده اند. به همین دلیل در این مطلب تصمیم داریم نحوه مراقبت از پوست با استفاده از زغال فعال را به شما آموزش دهیم. 
   شاید استفاده از زغال فعال کمی عجیب به نظر برسه اما خوبه که بدونید زغال فعال مثل یک آهنربا عمل میکنه و تمام ناخالصی های پوست رو به خوبی جذب خواهد کرد. زغال فعال یک ماده شگفت انگیز برای سم زدایی طبیعی از پوست هست زیرا میتونه تمام ناخالصی ها و سم ها رو تا هزار برابر وزن خودش از پوست جذب کنه و پوستی تمیز و پاکیزه رو براتون ایجاد خواهد کرد.
   برای استفاده از زغال فعال باید کپسول های حاوی زغال فعال رو از داروخانه ها یا عطاری تهیه کنید، زغال از داخل کپسول خارج کرده و یک قاشق از زغال فعال رو با مقداری روغن نارگیل و نمک دریایی ترکیب کرده و یک اسکراب طبیعی درست کنید. این اسکراب رو به آرومی روی پوست ماساژ بدید و بعد پوست رو با آب گرم بشویید. 

مراقبت از پوست با زغال فعالReviewed by آرایشگاه on Dec 27Rating: 2.5مراقبت از پوست با زغال فعالبرای مراقبت از پوست خود می توانید از زغال فعال استفاده کنید اینزغال را بعنوان ماسک برای تقویت و ترمیم پوست مورد استفاده قرار می دهند. در این مقاله نحوه مراقبت از پوست با زغال فعال را آموزش می دهیم.

برای مراقبت از پوست خود می توانید از زغال فعال استفاده کنید اینزغال را بعنوان ماسک برای تقویت و ترمیم پوست مورد استفاده قرار می دهند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *