روغن نارگیل
مراقبت از پوست و مو با روغن نارگیل
دی ۵, ۱۳۹۷
ماسک رغال
مراقبت از پوست با زغال فعال
دی ۶, ۱۳۹۷

مراقبت از پوست با روغن شاه دانه

مراقبت از پوست

مراقبت از پوست با روغن شاه دانه

مراقبت از پوست با روغن شاه دانه

   همیشه وقتی صحبت از مراقبت پوست می شود بسیاری از افراد تصور می کنند باید هزینه های زیادی را برای این کار بپردازند. اما در حقیقت چنین چیزی نیست و بسیاری از موارد برخلاف تصور عامل مراقبت از پوست هزینه زیادی لازم ندارد. شما می توانید با استفاده از مواد طبیعی که در منزل دارید از پوست خود مراقبت کنید و آن را شاداب و جوان سازید. در گذشته که بسیاری از کرم ها و سرم ها و تونرها و محصولات مراقبت از پوست وجود نداشت زنان با استفاده از مواد طبیعی از پوست خود مراقبت می کردند و بسیار هم موفق عمل کرده اند. شاید به همین دلیل است که بسیااری از خانم ها امروزه به استفاده از مواد طبیعی برای مراقبت از پوست خود روی آورده اند. به همین دلیل در این مطلب تصمیم داریم نحوه مراقبت از پوست با استفاده از روغن شاه دانه را به شما آموزش دهیم. 
   روغن شاه دانه طبیعی سرشار از امگا3 و اسیدهای چرب طبیعی بوده و به عنوان یک ناجی طبیعی برای پوست بدن شناخته شده است. این روغن نقش بسیار موثری در کاهش منافذ پوستی، از بین بردن جوش های سرسیاه و سرسفید، درمان جوش و آکنه و مراقبت از پوست در برابر رادیکال های ازاد داره. علاوه بر این دارای مواد مغذی ضروری برای حفظ آب در پوست، افزایش انعطاف پذیری و نرمی پوست نیز هست. اگر مشکلاتی مثل اکنه، خشکه شدن پوست و یا آثار سوختگی روی پوستتون وجود داره می تونید از این ترکیب طبیعی برای رفع این مشکلات استفاده کنید. علاوه بر این، ترکیب روغن شاه دانه با روغن اسطوخودوس یا جوجوبا هم تاثیر خیلی خوبی در پاکسازی پوست داره و میتونید به عنوان یک ارایش پاک کن طبیعی از این ترکیب استفاده کنید.
   این اسکراب طبیعی رو میتونید با استفاده از 1 فنجان روغن شاه دانه، 2 فنجان شکر قهوه ای و 2 قاشق پودر دارچین درست کنید. تمام این مواد رو به خوبی با همدیگه مخلوط کنید و به عنوان اسکراب روی پوست مرطوب استفاده کنید. این اسکراب رو به آرامی و با حرکات دایره ای روی پوست ماساژ بدید و بعد پوست رو با آب گرم بشویید. از این اسکراب طبیعی 2 بار در هفته استفاده کنید تا تمام سلول های مرده از سطح پوست جدا شده و پوستی نرم تر و صاف تر داشته باشید.

مراقبت از پوست با روغن شاه دانهReviewed by آرایشگاه on Dec 27Rating: 2.5مراقبت از پوست با روغن شاه دانهبرای مراقبت از پوست خود می توانید از روغن شاه دانه استفاده کنید این روغن کاملاً گیاهی است و هیچگونه عوارضی برای پوست ندارد. در این مقاله مراقبت از پوست با روغن شاه دانه را آموزش می دهیم.

برای مراقبت از پوست خود می توانید از روغن شاه دانه استفاده کنید این روغن کاملاً گیاهی است و هیچگونه عوارضی برای پوست ندارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *