هایلایت مو
مدل هایلایت مو
دی ۵, ۱۳۹۷
مراقبت از پوست
مراقبت از پوست با روغن شاه دانه
دی ۶, ۱۳۹۷

مراقبت از پوست و مو با روغن نارگیل

روغن نارگیل

مراقبت از پوست و مو با روغن نارگیل

مراقبت از پوست و مو با روغن نارگیل

   همیشه وقتی صحبت از مراقبت پوست می شود بسیاری از افراد تصور می کنند باید هزینه های زیادی را برای این کار بپردازند. اما در حقیقت چنین چیزی نیست و بسیاری از موارد برخلاف تصور عامل مراقبت از پوست هزینه زیادی لازم ندارد. شما می توانید با استفاده از مواد طبیعی که در منزل دارید از پوست خود مراقبت کنید و آن را شاداب و جوان سازید. در گذشته که بسیاری از کرم ها و سرم ها و تونرها و محصولات مراقبت از پوست وجود نداشت زنان با استفاده از مواد طبیعی از پوست خود مراقبت می کردند و بسیار هم موفق عمل کرده اند. شاید به همین دلیل است که بسیااری از خانم ها امروزه به استفاده از مواد طبیعی برای مراقبت از پوست خود روی آورده اند. به همین دلیل در این مطلب تصمیم داریم نحوه مراقبت از پوست و مو را با استفاده از روغن نارگیل به شما آموزش دهیم. 
   این یک کشف جدید نیست! زیرا روغن نارگیل مدت های طولانی هست که به عنوان یک روغن همه کاره در فرهنگ آسیایی ها مورد استفاده قرار گرفته است! روغن نارگیل خام و طبیعی دارای مقادیر زیادی ویتامین E، اسید لوریک (lauric acid)، اسید کاپریک (capric acid)، اسدی کاپریلیک (caprylic acid) و خواص ضد میکروبی، آنتی اکسیدان، ضد قارچ، ضد باکتری و ضد پیری نیز هست. 
   این روغن نه تنها باعث تغذیه رسانی عمیق به پوست میشه بلکه به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی خوبی که داره برای بهبود زخم، سلولیت، درمان آسیب دیدگی موها و خشکی پوست هم مورد استفاده قرار می گیره. برای استفاده از این روش طبیعی بهتره مقداری روغن نارگیل طبیعی و خالص که مخصوص استفاده برای پوست و مو هست تهیه کنید و سپس با استفاده از دستور زیر یک ترکیب عالی برای مراقبت از موها درست کنید.
   برای این روش به 1 قاشق روغن نارگیل رو با 1 قاشق عسل خام و 3 تا 4 قطره روغن نعنا (اختیاری) نیاز داریم. این مواد رو در ظرف مناسبی بریزید و کمی حرارت بدید تا به خوبی با همدیگه ترکیب بشن. این ماسک گرم رو بر روی موهای خشک یا مرطوب از قسمت ریشه تا پایین موها آغشته کنید و بعد موها رو با یک کلاه پلاستیکی پوشش بدید. 30 تا 40 دقیقه صبر کنید و بعد با استفاده از شامپو معمولی موها رو بشویید. این ماسک مو طبیعی کمک میکنه تا فولیکول های مو باز شده و آسیب هایی که بر روی موها وجود داره مثل خشکی و شکنندگی موها رو تاحد ممکن برطرف خواهد کرد. علاوه بر این ماساژ دادن روغن نارگیل روی پوست صورت و لب ها هم میتونه تاثیر خیلی خوبی در رفع خشکی پوست داشته باشه و میتونید به عنوان یک جایگزین عالی برای مرطوب کننده های صنعتی استفاده کنید.

مراقبت از پوست و مو با روغن نارگیلReviewed by آرایشگاه on Dec 26Rating: 2.5مراقبت از پوست و مو با روغن نارگیلبرای مراقبت از پوست و موی خود می توانید از روغن نارگیل استفاده کنید این روغن کاملاً گیاهی است و هیچگونه عوارضی برای پوست و مو ندارد. در این مقاله مراقبت از پوست با روغن نارگیل را آموزش می دهیم.

برای مراقبت از پوست و موی خود می توانید از روغن نارگیل استفاده کنید این روغن کاملاً گیاهی است و هیچگونه عوارضی برای پوست و مو ندارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *