ماسک دانه شنبلیله
ماسک آبرسان مو با دانه‌ شنبلیله
دی ۲۵, ۱۳۹۶
غذای سالم برای مو سالم
غذای سالم برای مو سالم
دی ۲۶, ۱۳۹۶

مشخصات روغن خراطین اصل

روغن خراطین

مشخصات روغن خراطین اصل

مشخصات روغن خراطین اصل

1 ـ توجه داشته باشید روغن خراطین اصل به حالت سفت و جامد نیست و همانگونه که از اسمش پیدا است باید حتما مایع و روغنی باشد. روغن خراطین را بصورت کِرِم و با حالت جامد تهیه نفرمائید زیرا تقلبی است.
2 ـ رنگ روغن خراطین اصل، قهوه ای مایل به تیره است. بنابراین روغن هایی که بی رنگ و یا کمرنگ و زردرنگ هستند خریداری نکنید زیرا ناخالص و تقلبی می باشند. بنابراین اگر روغن خراطین داخل شیشه های تیره و داخل جعبه بود که قابلیت دیده شدن محتوی داخل آن را نداشت، آن را تهیه نکنید. توجه داشته باشید حتما باید روغن داخل شیشه شفاف باشد که رنگ روغن واضح مشخص باشد.
3 ـ روغن خراطین اصل بوی بسیار گرم و تندی دارد و پس از خرید روغن هایی که بی بو هستند، خودداری کنید.
4 ـ روغن خراطین اصل باعث گرم شدن نسبی اندام مورد نظر شده و اصلا نباید حالت پف غیر طبیعی ایجاد نماید. اگر پف موقت و غیر طبیعی و فوری ایجاد کرد به این معنی است که دارای مواد شیمیایی کورتون دار بوده که عوارض جانبی دارد.
5 ـ قیمت روغن خراطین اصل نه خیلی گران و نه خیلی ارزان است. پس از خرید روغن های ارزان قیمت که بنام خراطین عرضه میشود، خودداری کنید.

مشخصات روغن خراطین اصلReviewed by سه رخ on Jan 16Rating: 3.0مشخصات روغن خراطین اصلروغن خراطین اصل دارای رنگ و بوی خاصی است و حتی قیمت مخصوص به خود را دارد به همین دلیل آگاهی از مشخصات این روغن لازم است. در این مقاله مشخصات روغن خراطین اصل را به شما معرفی می کنیم.

روغن خراطین اصل دارای رنگ و بوی خاصی است و حتی قیمت مخصوص به خود را دارد به همین دلیل آگاهی از مشخصات این روغن لازم است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *