مهم ترین نکات آرایش سریع
ترفند آرایش سریع
مهر ۲۷, ۱۳۹۶
تاج عروس
مدل تاج عروس
مهر ۲۷, ۱۳۹۶

ماسک تقویتی مو- قسمت دوم

آموزش ماسک تقویتی مو

ماسک تقویتی مو

ماسک تقویتی مو- قسمت دوم

        

  • ماسک مو آووکادو ، روغن کرچک و عسل

– یک آوکادو رسیده

– هفت قاشق روغن کرچک

– دو قاشق از عسل مایع

طرز تهیه
آووکادو رسیده و۷قاشق روغن کرچک و۲قاشق عسل را داخل مخلوط کن ریخته و خوب مخلوط می کنیم تا خمیری یکدست وصاف به دست آید هر چه یک دست تر باشد بعدا شستشوی آن راحت تر خواهد بود .سپس از ریشه موها شروع به گذاشتن ماسک کرده وبه تدریج تا تمام طول موها را به ماسک آغشته کنید .سپس به مدت ۳۰دقیقه موها را در حوله ای پیچیده وبعد از آن با شامپوی معمولی بشویید تا تمیز شود .این ماسک بهترین راه برای بر گرداندن موها به زمانی که سالم وپرپشت بودند می باشد راهی مناسب برای قطع ریزش مو است .از این ماسک هفته ای یک با روتا ۵هفته استفاده کنید تا به بهترین نتیجه ممکن برسید.این ماسک موی خانگی بسیار مقوی میباشد ونه تنها باعث رشد سریع موها می شود از ریزش موها جلوگیری کرده وموهای آسیب دیده را درخشان تر می کند وهمچنین موهایی که در اثر رنگ خشک وبد حالت شده اند.

  •  ماسک جعفری و روغن زیتون

قاشق غذاخوری روغن زیتون
2 قاشق غذاخوری جعفری خردشده

طرز تهیه:
جعفری خردشده و روغن زیتون را در مخلوط کن ریخته و خوب مخلوط کنید. ترکیب را به ریشه موهای تان بمالید و کمی ماساژ دهید. سپس موهای تان را به مدت یک ساعت با حوله گرمی بپوشانید. بعد از این مدت موهای تان را با آب ولرم بشویید و با شامپو ماسک را از روی موهای تان پاک کنید و درنهایت موهای تان را خشک کنید.

  • ماسک مو موز وروغن ریشه بابا آدم

–  یک موز رسیده

–  هفت قاشق از روغن ریشه باباآدم

طرزتهیه:
استفاده از موز رسیده برای تهیه این ماسک بهتر می باشد .یک موز رسیده را در مخلوط کن ریخته تا کاملا نرم شود سپس با هفت قاشق روغن آدم مخلوط کرده  تا خمیر موز بدست آید .سپس این ماسک را بر روی ریشه موها ودر طول موها گذاشته وبه آرامی ماساژدهید .موز غنی از از انواع ویتامین ها ومواد مغذی بوده وبه رشد سریع موهای شما به شما کمک خواهد کرد البته شما می توانید با خوردن این میوه نیز این ویتامین ها را دریافت کنید .همچنین از این میوه غنی برای تهیه ماسک مو استفاده کنید .روغن ریشه بابا آدم ومواد تشکیل دهنده در آن تاثیر بسیار عالی وشگفت انگیزی در رشد موها ودر تقویت کردن ریشه موهای شما دارد .سپس یک حوله را با کمی آب گرم حالت نمناک وخیس کرده ودور موها بپیچید .به مدت ۳۰ دقیقه صبر کنید وسپس موها را به طور معمول بشویید .البته به خاطر وجود موز وچربی موها به شامپوی بیشتری نسبت به همیشه نیاز دارند اما مطمئناارزش آن را دارد .این ماسک موهای شما را تقویت وریشه موها را محکم کرده وباعث رشد سریع تر موهای شما می شود .

  • ماسک دانه کتان و روغن نارگیل

دانه کتان – یک قاشق چایخوری

روغن نارگیل – دو قاشق چایخوری

طرز تهیه:
یک قاشق چایخوری دانه کتان را بکوبید تا کاملا سابیده شود. یک لیتر آب را جوشانده و دانه های آسیاب شده را به آن اضافه کنید. اجازه دهید به مدت 15 دقیقه بجوشد. محلول را صاف کنید و بگذارید خنک شود سپس, دو قاشق روغن نارگیل به آن اضافه کنید و هم بزنید. اجازه دهید این دو ماده به مدت 10 دقیقه به طور کامل به خورد هم بروند. موهایتان را شامپو بزنید و با آب ولرم آب بکشید. محلول را روی موهایتان بریزید و بگذارید 10 دقیقه بماند سپس موها را آب بکشید. هر دو روز یکبار این کار را تکرار کنید.این ماسک علاوه بر درخشان کردن ظاهر موها, آنها را قوی و مستحکم می کند.

  • ماسک جو
    یک قاشق غذاخوری جو پخته شده و له شده
    یک قاشق چای خوری روغن کرچک یا روغن بادام
    یک قاشق چای خوری شیر
    یک قاشق چای خوری ویتامین A یا ویتامین D (می توانید آن را از کپسول یا آمپول تهیه کنید).

طرز تهیه:
مواد را مخلوط کنید و روی تمام موهای تان بمالید. بگذارید ماسک به مدت چهار ساعت بماند سپس موهای تان را خوب بشویید.

 

ماسک تقویتی مو- قسمت اول

ماسک تقویتی مو- قسمت دومReviewed by سه رخ on Oct 19Rating: 3.5ماسک تقویتی مو- قسمت دومماسک موهای طبیعی برای تقویت و زیبایی مو نمی تواند ترکیباتی غیر از مواد طبیعی همچون روغن زیتون - تخم مرغ - آواکادو و... داشته باشد. از همین مواد که بهترین ها برای تقویت و زیبایی موها هستند ماسک هایی می توان تهیه کرد که در این بخش با انها آشنا خواهید شد.ماسک مو

ماسک موهای طبیعی برای تقویت و زیبایی مو نمی تواند ترکیباتی غیر از مواد طبیعی همچون روغن زیتون – تخم مرغ – آواکادو و… داشته باشد. از همین مواد که بهترین ها برای تقویت و زیبایی موها هستند ماسک هایی می توان تهیه کرد که در این بخش با انها آشنا خواهید شد.ماسک مو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *