میکرودرم
کاربرد میکرودرم برای پوست صورت
شهریور ۱۱, ۱۳۹۷
آرایش صورت
آرایش مناسب برای موی بلوند
شهریور ۱۲, ۱۳۹۷

ناخن های ظریف و کشیده

طراحی ناخن

ناخن های ظریف و کشیده

ناخن های ظریف و کشیده

ناخن زینت دست است و رسیدگی به آن ها یکی از مهمترین کارهایی است که هر خانمی باید انجام دهد. داشتن ناخن های زیبا و کشیده نیازمند رسیدگی و مراقبت است. برای اینکه ناخن های کشیده و زیبا داشته باشید راهکارهای بسیاری وجود دارد که در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد. 
- بر عکس فرنچ کنید!
   هاله‌ روی ناخن را قطعا می‌ شناسید. همان بخشی که از روی خط رویش ناخن قابل رویت است. اگر بر روی آن هاله لاک بزنید ناخن های شما کشیده و زیباتر به نظر خواهد رسید. البته لازم نیست حتما به شکل نیم دایره لاک بزنید، یک خط صاف هم کفایت می کند.

- راه راه‌ ها به لاغری ختم می‌ شوند!
   در دنیای مد و لباس پوشیدن لباس راه راه باعث لاغر نشان دادن بدن خواهد شد، اگر هنگام لاک زدن، خطوط راه راه عمودی روی ناخن‌ ها بکشید هم دستان شما ظریف و هم ناخن‌ ها نازک تر به نظر خواهند رسید.

- خط نقطه بازی کنید!
   با استفاده از یک لاک مخصوص فرنچ که برس نازکی دارد، روی ناخن های خود نقطه‌ های ریز بکشید. می توانید این نقطه‌ ها را با خطوط عمودی همراه کرده و از داشتن ناخن‌ های ظریف خود لذت ببرید.
- خنده‌ لب را در بیاورید!
   سر ناخن‌ها، درست همان بخشی که از گوشت جدا شده و موقع کوتاه کردن گرفته می شود را خط جدا کننده یا خط لبخند ناخن می نامند. کاری که برای ظرافت بیشتر دست ها می توان انجام داد این است که ناخن ها را فرنچ کرده و خط لبخند را هلالی کنید. به طور مثال اگر لاک فرنج شما سفید است، یک قوس پر رنگ سفید را نزدیک به بیرونی‌ ترین بخش ناخن‌ بکشید. با این شیوه ناخن های شما کشیده و نازک به نظر خواهد رسید.

- نازک‌ کاری کنید!
   اگر دوست دارید ناخن‌ های ظریف و کشیده‌ ای داشته باشید هیچ وقت فرنچ ناخن را پهن طراحی نکنید. برای زیبایی بیشتر ناخن ها یک خط نازک و باریک کفایت می کند. 

- نکته نهایی
   همیشه درنظر داشته باشید که رنگ‌ های تیره، مثل مشکی و سرمه‌ ای در کشیده به نظر رسیدن ناخن ها معجزه خواهد کرد.

ناخن های ظریف و کشیدهReviewed by سه رخ on Sep 2Rating: 2.0ناخن های ظریف و کشیدهبرای داشتن ناخن های ظریف و کشیده ترفند ها و راهکارهای بسیاری وجود دارد که می توانید به راحتی بر روی ناخن ها پیاده سازی کنید. در این مقاله راهکارهای کشیده و ظریف نشان دادن ناخن را به شما آموزش می دهیم.

برای داشتن ناخن های ظریف و کشیده ترفند ها و راهکارهای بسیاری وجود دارد که می توانید به راحتی بر روی ناخن ها پیاده سازی کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *