بهترین محصولات برای پوست حساس
بهترین محصولات برای پوست حساس (قسمت۲)
شهریور ۱۱, ۱۳۹۷
طراحی ناخن
ناخن های ظریف و کشیده
شهریور ۱۱, ۱۳۹۷

کاربرد میکرودرم برای پوست صورت

میکرودرم

کاربرد میکرودرم برای پوست صورت

کاربرد میکرودرم برای پوست صورت

   میکرودرم پوست برای از بین بردن جای جوش های سطحی، لکه های قهوه ای سطحی پوست و در نهایت شادابی پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد. میکرودرم یک روش برای لایه برداری از سطح پوست استکه امروزه طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده است. وقتی میکرودرم انجام می دهید، یک ابزار خاصی مانند سری دستگاه ماساژور اما در ابعاد کوچکتر روی پوست صورت کشیده می شود تا یک لایه پوست جدید که نرم تر از لایه قبلی است جایگزین گردد. سری این دستگاه دارای یک سری کریستال های لایه بردار است که پوست را به نوعی تراشیده و تازه خواهد کرد.میکرودرم در چه مواردی کاربرد دارد؟
   اگر دچار مشکلات پوستی خاصی همچون: خسته به نظر رسیدن ظاهر پوست، بروز لکه های قهوه ای در پوست یا یک سری لکه که با بالا رفتن سن روی پوست ایجاد می شود، جای جوش روی سطح صورت هستید می توانید با استفاده از میکرودرم این مشکلات را حل کنید اما این روش اصلاً برای نقص های مادرزادی پوست که از اول روی پوست وجود داشته اند، تغییر رنگ های پوستی که از زمان تولد روی پوست بوده اند، زخمی که در اثر سوختگی به وجود آمده یا برداشتن خال و از بین بردن جای خال مناسب نیست و نتیجه ای از ان نخواهید گرفت.
   میکرو درم را تقریبا هر کسی با هر رنگ پوست می تواند انجام دهد زیرا اثری از آن روی پوست باقی نمی ماند و رنگ پوست تغییر نخواهد کرد اما اگر کک و مک دارید، جای جوش های صورت شما خیلی عمیق است یا اثر کشیدگی بیش از حد روی پوست خود دارید با روش میکرودرم نتجیه مناسبی نخواهید گرفت. 

میکرو درم آیا میکرودرم عوارض دارد؟
   میکرودرم در مقایسه با روشی مانند درم ابریژن به زمان کمتری نیاز داشته و روش ساده تری نیز می باشد و عارضه خاصی هم برای فرد ایجاد نخواهد کرد. البته ممکن است پوست تا 24 ساعت بعد کمی قرمز و ملتهب باشد اما این روند طبیعیپ بوده و زود از بین می رود. خوبی این روش این است که نیازی به بیهوشی و جراحی و... ندارد. 

میکردرم پوست صورت چگونه بعد از انجام میکرودرم از پوست خود مراقبت کنیم؟
   بعد از انجام میکرودرم پوست کمی خشک شده و تا بیست و چهار ساعت نیز به این شکل باقی می ماند که می توانید با استفاده از یک مرطوب کننده ملایم پوست خود را ماساژ دهید. اما در مورد آرایش کردن حتما از دکتر خود سوال کنید چون بعضی لوازم آرایشی را تا بیست و چهار ساعت نباید روی پوست بمالید. در ضمن تا چند روز بعد از انجام میکرودرم سعی کنید پوست خود را در معرض آفتاب مستقیم قرار ندهید. به صورت کلی فصل پاییز بهترین فصل برای لایه برداری و مراقبت های این شکلی برای پوست صورت است. 

کاربرد میکرودرم برای پوست صورتReviewed by آرایشگاه on Sep 2Rating: 3.0کاربرد میکرودرم برای پوست صورتمیکرودرم روشی مناسب برای لایه برداری و جوانسازی پوست صورت است که موجب رفع چین و چروک و لکه های قهوه ای سطح پوست صورت می شود. در این مقاله کاربرد میکرودرم برای پوست صورت را بررسی می کنیم.

میکرودرم روشی مناسب برای لایه برداری و جوانسازی پوست صورت است که موجب رفع چین و چروک و لکه های قهوه ای سطح پوست صورت می شود.

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *