بهترین رنگ موی بلوند دودی
رنگ موی بلوند دودی
اسفند ۱۸, ۱۳۹۷
آرایش صورت قلبی
آرایش مناسب با صورت قلبی شکل
اسفند ۱۸, ۱۳۹۷

وسایل آرایشی که باید با کیفیت باشند!

لوازم آرایش با کیفیت

وسایل آرایشی که باید با کیفیت باشند!

وسایل آرایشی که باید با کیفیت باشند!

   خانم ها وقتی برای خرید محصولات آرایشی اقدام می کنند باید دقت داشته باشند که از محصولات با کیفیت و برندهای شناخته شده خرید کنند. محصولات با کیفیت و خوب ممکن است گران قیمت باشند اما ارزش این را دارند که با مقداری هزینه اضافی مانع از وقوع خطرات جبران ناپذیر شوید. محصولات آرایشی که برای خود تهیه می کنید باید بهترین کیفیت را داشته باشند و دلایل آن نیز بسیار واضح و مشخص هستند. از جمله اینکه باید بتوانند بهترین تاثیرگذاری را داشته باشند و دیگر اینکه باید کیفیت و استاندارد لازم را داشته باشند تا برای استفاده روی پوست و عضو بسیار حساسی مانند چشم ها، بدون ضرر و عوارض باشند. حتی آرایشگرانی هم که برای ارایشگاه خود لوازم آرایش تهیه می کنند باید به این نکته دقت کنند و محصولات با کیفیت و مناسب خریداری کنند. در ادامه مطلب وسایل ارایشی که حتماً باید با کیفیت باشند را به شما معرفی می کنیم:
- سایه چشم
   علاوه بر اینکه این پودر رنگی باید کیفیت لازم را داشته باشد تا مشکل و عوارضی برای چشم ها ایجاد نکند، بهتر است بدانید که پالت ها و سایه های چشمی که دارای کیفیت نامناسب و از برندهای فیک هستند، دوام و ماندگاری چندانی روی پلک ها ندارند و خیلی زود از روی چشم پاک خواهند شد و دیگر چیزی به نام سایه و آرایش چشم برای شما باقی نمی ماند.
- فونداسیون
   این محصول آرایشی هم، حکم مراقبت از پوست را دارد. در حالت عادی کمترین چیزی که باید درباره فونداسیون بگوییم این است که لااقل مشکلی در ارتباط با خشکی، چین و چروک، تجمع رنگدانه و... به پوست شما اضافه نکند و اگر آن را درست و با دقت انتخاب کنید، نتایجی که دارد این است که به رفع تمام این مشکلات تا حد زیادی کمک خواهد کرد و علاوه بر اینکه یک کرم آرایشی است، نقش یک کرم مراقبتی را نیز ایفا می کند.
- برس و شانه مو
   درباره خرید این وسیله هم خسایست به خرج ندهید. شانه باید از جنس طبیعی و بسیار باکیفیت باشد تا به زیبایی موها آسیب نزند. شانه هایی که با قیمت ارزان و کیفیت نامناسب و اغلب از جنس پلاستیک و مواد مصنوعی هستند، موجب ایجاد خشکی، شکنندگی و موخوده در موها می شوند.
- سشوار و اتوی مو
   سشوار به خودی خود، یک وسیله آرایشی آسیب زننده برای موها است و بهتر است استفاده از آن را فقط در حد ضرورت انجام دهید. پس یک سشوار باکیفیت و استاندارد تهیه کنید تا حرارت و گرمای نامناسب نداشته باشد و برای موها، مخرب و آسیب زننده نباشد. این وسیله هم مانند سشوار است و اگر استفاده زیادی از آن دارید، نوع مناسب و باکیفیتش را تهیه کنید. انواع سرامیکی خوب و عالی که در کمترین زمان ممکن گرم شوند و در کمترین زمان ممکن هم موها را صاف کنند و نیازی نباشد تا موها را به مدت طولانی با آن تماس دهید.
- موچین
   دست از خرید موچین های ارزان و بی کیفیتی که بعد از یک یا دو بار استفاده کند می شوند، بردارید و یک موچین استاندارد و گران بخرید تا فقط همان یک بار، موچین خریده باشید. اگر موچینی ارزان خریدید، مطمئن باشید که دوباره و دوباره هم باید موچین بخرید، چون این وسیله بی کیفیت نمی تواند موهای ریز ابرو را درست و بدون درد و فقط با یک بار امتحان کردن بردارد.
- رژگونه، برنزر
   این پودرهای آرایشی هم درست مانند سایه چشم، باید باکیفیت باشند تا کارایی مناسبی داشته باشند. شما رژگونه می زنید تا گونه های خود را سرخ نشان دهید نه اینکه تمام صورت را! رژگونه نامناسب و ارزان قیمت روی تمام پوست پخش می شود و ماندگاری ندارد.

وسایل آرایشی که باید با کیفیت باشند!Reviewed by آرایشگاه on Mar 9Rating: 3.0وسایل آرایشی که باید با کیفیت باشند!هنگام خرید محصولات آرایشی باید دقت کنید محصولاتی با کیفیت خریداری کنید به ویژه مجصولاتی که با چشم و پوست و لب تماس مستقیم دارند و می توانند مشکلات جدی تری را ایجاد نمایند. در این مقاله لیست وسایل آرایشی که باید با کیفیت باشند را به شما معرفی می کنیم.

هنگام خرید محصولات آرایشی باید دقت کنید محصولاتی با کیفیت خریداری کنید به ویژه مجصولاتی که با چشم و پوست و لب تماس مستقیم دارند و می توانند مشکلات جدی تری را ایجاد نمایند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *