لوازم آرایش با کیفیت
وسایل آرایشی که باید با کیفیت باشند!
اسفند ۱۸, ۱۳۹۷
انواع کرم پودر مینرال
کرم پودر مینرال
اسفند ۱۸, ۱۳۹۷

آرایش مناسب با صورت قلبی شکل

آرایش صورت قلبی

آرایش مناسب با صورت قلبی شکل

آرایش مناسب با صورت قلبی شکل

   خانم های برای آرایش حرفه ای قبل از هر چیزی باید مدل صورت خود را به درستی بشناسند تا بتوانند متناسب با فرم و حالت چهره بهترین آرایش و گریم را انجام دهند. صورت خانم ها باهم متفاوت است و هر کدام مدل خاصی دارند. شما زمانی که مدل صورت خود را بشناسید به راحتی می توانید نواقص و عیوب صورت خود را برطرف کنید و در کنار آن می توانید نقاط قوت چهره خود را برجسته تر کرده و چهره ای فوق العاده و جذاب از خود به نمایش بگذارید.
   شما با آشنایی با انواع مدل صورت می توانید آرایش چشم ها، آرایش گونه و مدل کانتورینگ متناسب با آن را تشخیص دهید. به همین دلیل است زمانی که در ارایشگاه توسط افراد حرفه ای چهره شما گریم و آرایش می شود بسیار جذاب و خاص به نظر می رسید زیرا آرایشگر بر حسب تجربه با توجه به فرم چهره شما زیباترین آرایش را برای چهره شما انتخاب و اجرا می کند. در این مطلب سعی داریم آرایش مناسب با صورت قلبی شکل را به شما آموزش دهیم. 
   اگر صورت شما به این مدل نزدیک‌ تر است، می‌ توانید از سبک آرایش ریس ویترسپون و جنیفر لوپز پیروی کنید. قسمت بالایی چهره در این نوع، پهن‌ تر از پایین صورت است و چانه معمولا ظریف و باریک است، پس باید تمرکز را از روی پیشانی با آرایش صحیح بردارید. حتی می توان با استفاده از موها مقداری از پیشانی را نیز پوشاند.
کانتور صورت و رژگونه: با یک برنزر تیره‌ تر از رنگ پوست، اطراف پیشانی و پایین چانه و روی بینی را سایه تیره بزنید تا تمرکز را از روی آن بردارد. روی گونه‌ ها هم بهتر است یک رژگونه رنگ روشن استفاده کنید تا استخوان گونه را برجسته کند. در این مدل صورت باید از کانتورینگ در قسمت های پیشانی بیشتر استفاده کنید. 

آرایش مناسب با صورت قلبی شکلReviewed by آرایشگاه on Mar 9Rating: 2.5آرایش مناسب با صورت قلبی شکلخانم هایی که صورت قلبی شکل دارند باید دقت کنند که در این مدل صورت باید قسمت بالای صورت را بیشتر با تکنیک کانتورینگ محو کنند و تمرکز را بر روی چانه و گونه ها ببرند. در این مقاله آرایش مناسب با صورت قلبی شکل را آموزش می دهیم.

خانم هایی که صورت قلبی شکل دارند باید دقت کنند که در این مدل صورت باید قسمت بالای صورت را بیشتر با تکنیک کانتورینگ محو کنند و تمرکز را بر روی چانه و گونه ها ببرند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *